BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ineke Adriaanse (10)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik ben benieuwd hoe Martien dat ziet. Je kunt de vloerverwarming niet in de schuimbe…"

Ineke Adriaanse heeft 5 Dec 2020 gereageerd op Welke alternatieven zijn er voor de traditionele opbouw van een gewapende betonvloer?

7 7 Dec 2020
Antwoord van Xander Arets

"Als het echt hout moet zijn, laat je dan voorlichten over de diverse mogelijke houts…"

Ineke Adriaanse heeft 10 Mei 2013 gereageerd op Welk type houten vloer is het beste geschikt voor een café?

15 29 Mei 2013
Antwoord van Hemmes

"De tijdelijke regeling is bedacht om de bouw te stimuleren. Wat ik daarom vreemd aan…"

Ineke Adriaanse heeft 4 Mrt 2013 gereageerd op Verlaging BTW architecten naar 6% MITS zij tevens de renovatie begeleiden...

17 22 Mei 2013
Antwoord van Sjoerd Laheij

"Wat mij betreft kijken we met zijn allen nog kritischer naar de gebruikte materialen…"

Ineke Adriaanse heeft 21 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Er bestaan systemen die boven het kozijn geplaatst worden, waardoor er in aanzicht n…"

Ineke Adriaanse heeft 17 Aug 2012 gereageerd op schuifraam in monumentaal pand

22 20 Aug 2012
Antwoord van Wout Krijnen

"Beste Marijke, Binnen het Dubo-gebeuren kan je daarmee misschien wel wat winst halen…"

Ineke Adriaanse heeft 2 Aug 2012 gereageerd op Energiebesparing vraagt om scherpere energieprestatienorm. Eens of oneens?

14 3 Sept 2012
Antwoord van jacques serle

"Je lijkt te focussen op betrekkelijk nieuwe panden die leegstaan. Ik zie het breder:…"

Ineke Adriaanse heeft 23 Jul 2012 gereageerd op banken moeten focus verleggen van nieuwbouw naar de financiering van duurzame renovaties.

10 27 Jul 2012
Antwoord van Aldrik Bakker

"Helemaal mee eens. Het is van de zotte dat we steeds opnieuw kostbare, vaak groene r…"

Ineke Adriaanse heeft 23 Jul 2012 gereageerd op banken moeten focus verleggen van nieuwbouw naar de financiering van duurzame renovaties.

10 27 Jul 2012
Antwoord van Aldrik Bakker

"Ik ken Fair4all niet, wellicht hebben ze de oplossing voor het rendement dat jij als…"

Ineke Adriaanse heeft 8 Jul 2012 gereageerd op Bouwbedrijf als financier voor starters om woningmarkt vlot te trekken?

16 7 Feb 2013
Antwoord van jacques serle

"Op zich geen gekke gedachte. Je moet dan wel ineens hele andere kennis in huis hebbe…"

Ineke Adriaanse heeft 6 Jul 2012 gereageerd op Bouwbedrijf als financier voor starters om woningmarkt vlot te trekken?

16 7 Feb 2013
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+