BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jan Koster (9)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Deze problemen zijn al bekend sinds we buiten schilderen.  Maar we hebben daar best…"

Jan Koster heeft 6 Mei 2013 gereageerd op Schilderen zonder insecten, vliegjes of waaivuil op natte verf, wie weet een oplossing?

5 6 Mei 2013
Antwoord van jacques serle

"Hoi Sandra,   Ja, soms zou ik willen dat ik het ook zo goed en duidelijk op schrift…"

Jan Koster heeft 7 Mrt 2012 gereageerd op Technische mogelijkheden levensduurverlenging van woningen.

16 4 Apr 2012
Antwoord van WillemJan Bluyssen

"Hoi Sandra, Al vele jaren zijn er mogelijkheden om de levens duur van ons woningbezi…"

Jan Koster heeft 6 Mrt 2012 gereageerd op Technische mogelijkheden levensduurverlenging van woningen.

16 4 Apr 2012
Antwoord van WillemJan Bluyssen

"Beste Willem Jan, Helaas zijn is er op dit moment alleen nog C2C verf in experiment…"

Jan Koster heeft 24 Okt 2011 gereageerd op Producten gezocht die ontworpen zijn vanuit het C2C principe.

14 25 Okt 2011
Antwoord van Beate Bouwman

"Een wat late reactie van mij zelf op al deze antwoorden op de door mij gestelde vraa…"

Jan Koster heeft 22 Okt 2011 gereageerd op Producten gezocht die ontworpen zijn vanuit het C2C principe.

14 25 Okt 2011
Antwoord van Beate Bouwman

"Schilderonderhoudswerk Gebouwen     Duurzaamheid en milieu besparing zijn tegenwoord…"

Jan Koster heeft 8 Jul 2011 gereageerd op Wat staat bij u op nummer 1 in de onduurzaamheids top 10?

17 28 Jul 2011
Antwoord van Beate Bouwman

"Onderhoudsschilderwerk gebouwen"

Jan Koster heeft 8 Jul 2011 gereageerd op Wat staat bij u op nummer 1 in de onduurzaamheids top 10?

17 28 Jul 2011
Antwoord van Beate Bouwman

"In onze visie zou het hel traject van onderhoud schilderwerk veel duurzamer en milli…"

Jan Koster heeft 8 Jul 2011 gereageerd op Wat staat bij u op nummer 1 in de onduurzaamheids top 10?

17 28 Jul 2011
Antwoord van Beate Bouwman

"Je bent nooit te oud om met je passie door te gaan. Bijna 65 jaar. 43 jaar getrouwd…"

Jan Koster heeft 31 Mrt 2011 gereageerd op Bouwprofs stellen zich aan elkaar voor.

85 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+