BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Maarten Wiersma (32)

Discussies waarop is gereageerd (30) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Thijs, Wat is dan de achtergrond van het "doelmatig maatregelen treffen om het…"

Maarten Wiersma heeft 24 Jan 2011 gereageerd op Duurzaamheid gevat in getallen.

13 26 Jan 2011
Antwoord van jacques serle

"Correctie op mijn tekst: Ik schrijf over een EPC van 1 of 2,  dat moet zijn 0,1 of 0…"

Maarten Wiersma heeft 24 Jan 2011 gereageerd op Duurzaamheid gevat in getallen.

13 26 Jan 2011
Antwoord van jacques serle

"Om te beginnen bedankt voor jullie reacties! Zoals ik mijn vraag gesteld heb hangt h…"

Maarten Wiersma heeft 23 Jan 2011 gereageerd op Duurzaamheid gevat in getallen.

13 26 Jan 2011
Antwoord van jacques serle

"Hallo Gert 0 energie? mmmm waar komt de (betaalbare) energie vandaan voor verwarmen …"

Maarten Wiersma heeft 11 Jan 2011 gereageerd op Wie weet veel van 0 energie woningen af?

36 9 Feb 2011
Antwoord van Ivo Opstelten

"De bouw kenmerkt zich door versnippering, druk op de prijs, waardoor elke snipper ge…"

Maarten Wiersma heeft 9 Dec 2010 gereageerd op Cradle to Cradle als basis voor een nieuw samenwerkingsmodel in de bouw?

8 9 Dec 2010
Antwoord van Maarten Wiersma

"Hallo Pieter, Ik blijf benieuwd naar je reactie op mijn bericht van 27 sepember! "

Maarten Wiersma heeft 15 Okt 2010 gereageerd op Het duurt nog zeker 20 jaar voordat we gebouwen ontwikkelen die totaal niet milieu belastend zijn.

28 15 Okt 2010
Antwoord van Maarten Wiersma

"Vandaag de dag realiseren we ons dat een belangrijk aantal grondstoffen na een aanta…"

Maarten Wiersma heeft 27 Sept 2010 gereageerd op Het duurt nog zeker 20 jaar voordat we gebouwen ontwikkelen die totaal niet milieu belastend zijn.

28 15 Okt 2010
Antwoord van Maarten Wiersma

"Duurde even maar toch Met producten die wij verlangen, daar bedoel ik mee dat nu een…"

Maarten Wiersma heeft 21 Sept 2010 gereageerd op Het duurt nog zeker 20 jaar voordat we gebouwen ontwikkelen die totaal niet milieu belastend zijn.

28 15 Okt 2010
Antwoord van Maarten Wiersma

"Hallo Kees, Hergebruiken op hetzelfde niveau alles netjes demontabel en schoon te sc…"

Maarten Wiersma heeft 15 Sept 2010 gereageerd op Voor een particulier woningbouwproject ben ik op zoek naar de meest duurzame betonnen systeemvloer.

10 16 Sept 2010
Antwoord van Esteban van Zeijl

"Niet eens met de stelling van Michiel. Uitgaande van bestaande bouwsystemen en bouw…"

Maarten Wiersma heeft 14 Sept 2010 gereageerd op Het duurt nog zeker 20 jaar voordat we gebouwen ontwikkelen die totaal niet milieu belastend zijn.

28 15 Okt 2010
Antwoord van Maarten Wiersma

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+