BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Stefan De Vleeschauwer (15)

Discussies waarop is gereageerd (15) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"ik lees al heel wat nuttige tips en zou deze graag aanvullen met volgende : - versch…"

Stefan De Vleeschauwer heeft 4 Dec 2014 gereageerd op Groen dak, waar moet je rekening mee houden?

9 11 Dec 2014
Antwoord van Jos van Bommel

"zelf hebben we gekozen voor de laaste optie thuis (ivm PH-certificaat) maar voor ee…"

Stefan De Vleeschauwer heeft 11 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"@ Richard, ik ben 100% met je een sdat het technisch kan ik geloof ook dat er in Nl…"

Stefan De Vleeschauwer heeft 27 Apr 2013 gereageerd op Wat iedereen zou moeten weten over het bouwen met hout...

19 19 Feb 2015
Antwoord van Peer Schoofs

"wat is veilig? In België kan je deze vorm van isolaite gebuiken voor platte daken, o…"

Stefan De Vleeschauwer heeft 23 Apr 2013 gereageerd op Icynene isolatie, wie heeft ervaring met deze foam?

6 23 Apr 2013
Antwoord van Peter Blijleven

"Arjan, gespoten PUR-schuim is DAMP-DICHT ! "

Stefan De Vleeschauwer heeft 4 Apr 2013 gereageerd op Kan er een verandering in het binnenklimaat van een woning optreden na na-isolatie van de vloer?

17 15 Apr 2013
Antwoord van Ton Willemsen

"in iedere cursus bouwfysica staat toch onderstaande grafiek :    "

Stefan De Vleeschauwer heeft 2 Apr 2013 gereageerd op Koude aan de vloer en temperatuurverschil vloer vs ooghoogte. Hoe kan dit en hoe op te lossen?

15 17 Apr 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"foto lijkt sterk op gevelsteen van onze vorige woning, betonblok dus, zie eens op ed…"

Stefan De Vleeschauwer heeft 18 Mrt 2013 gereageerd op Betonsteen of toch iets anders?

19 20 Nov 2013
Antwoord van philip sanders

"@ Richard, vergelijken met auto-industrie is niet 100% correct, onze huizen zijn bi…"

Stefan De Vleeschauwer heeft 3 Mrt 2013 gereageerd op Wat iedereen zou moeten weten over het bouwen met hout...

19 19 Feb 2015
Antwoord van Peer Schoofs

"Hallo, manchetten zoals ik hierboven een aantal keren lees zijn perfect, en daar en…"

Stefan De Vleeschauwer heeft 2 Mei 2012 gereageerd op brandwerende scheiding bij leidingkokers, hoe hier mee om te gaan?

15 10 Mei 2012
Antwoord van Ben Klunder

"Stan, in België zijn er 2 grote verschillende types in gebruik : - kooi van Faraday,…"

Stefan De Vleeschauwer heeft 23 Mrt 2012 gereageerd op bliksembeveiliging

2 27 Mrt 2012
Antwoord van Hans Borra

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+