BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Aldrik Bakker (56)

Discussies waarop is gereageerd (54) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"... er valt nog zo ongelooflijk veel winst te halen uit hergebruik van resource en h…"

Aldrik Bakker heeft 24 Mei 2012 gereageerd op Waar zitten de grote mogelijkheden voor energiereductie in de bouw?

6 24 Mei 2012
Antwoord van Aldrik Bakker

"... simpel: de producenten van ...."

Aldrik Bakker heeft 24 Mei 2012 gereageerd op Waar zitten de grote mogelijkheden voor energiereductie in de bouw?

6 24 Mei 2012
Antwoord van Aldrik Bakker

"ik begrijp de discussie niet geheel: Een hogere Rc lijkt toch echt geen probleem mee…"

Aldrik Bakker heeft 5 Apr 2012 gereageerd op vloerisolatie per 1/4 2012 omhoog met 40%, ook voor bestaande woningen?

52 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"... heb ik gedaan. Daar staat prima info, alleen niet alles wat ik wil weten. "

Aldrik Bakker heeft 17 Mrt 2012 gereageerd op Waarom wordt Amerikaans grenen niet meer voor kozijnen gebruikt?

24 16 Nov 2012
Antwoord van Marcel van der Lee

"interessant.  Ik heb deze houtsoort nog nooit gezien. Waar is het te verkrijgen, wat…"

Aldrik Bakker heeft 17 Mrt 2012 gereageerd op Waarom wordt Amerikaans grenen niet meer voor kozijnen gebruikt?

24 16 Nov 2012
Antwoord van Marcel van der Lee

"Niet doen. Vloer vervangen is de enige optie, afhankelijk van de ernst. Bij vervange…"

Aldrik Bakker heeft 2 Mrt 2012 gereageerd op Opvullen kruipruimte met schuimbeton

15 4 Mei 2020
Antwoord van Aldrik Bakker

"helemaal helder natuurlijk. Hogere Rc's is, zeker in Nederland nog niet zo 'common',…"

Aldrik Bakker heeft 27 Feb 2012 gereageerd op Dunne gelaagde isolatie VS Tonzon, wat werkt?

29 3 Sept 2018
Antwoord van George Balsing

"Het is niet zo moeilijk: Warmte is energie. Energie wordt overgedragen via molecule…"

Aldrik Bakker heeft 27 Feb 2012 gereageerd op Dunne gelaagde isolatie VS Tonzon, wat werkt?

29 3 Sept 2018
Antwoord van George Balsing

"@Pieternel, Heb net jullie site bezocht. Bijzonder leuk en leerzaam. Ik hou van kenn…"

Aldrik Bakker heeft 25 Feb 2012 gereageerd op Hoe pak je duurzaam schilderwerk aan?

19 7 Jan 2019
Antwoord van Will Hoven

"dit is wat ik doe bij het tackelen van een 'nieuw' onderwerp: Allereerst, verdiep je…"

Aldrik Bakker heeft 22 Feb 2012 gereageerd op Hoe pak je duurzaam schilderwerk aan?

19 7 Jan 2019
Antwoord van Will Hoven

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+