BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Theo Beelien (33)

Discussies waarop is gereageerd (33) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"@Ed, 50% van onze omzet bestaat uit vaste klanten die bereidt zijn een normale prijs…"

Theo Beelien heeft 14 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

"Wat ik al eerder zei, gewauwel in de ruimte. "

Theo Beelien heeft 14 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

"  In de aanbesteding markt draait op dit moment alles om de laagste prijs en de opdr…"

Theo Beelien heeft 14 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

" "

Theo Beelien heeft 12 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

"Om nog even te reageren op de rol van veel installatie adviseurs waar er goed en sle…"

Theo Beelien heeft 10 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

"Dit is niet alleen van toepassing in de huidige economische situatie. Er zijn enorm…"

Theo Beelien heeft 10 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

"Over 5 jaar moet duurzaam standaard zijn, de bedrijven die dan nog moeten ontwikkele…"

Theo Beelien heeft 19 Okt 2011 gereageerd op Duurzaamheid is over 5 jaar geen Unique Selling Point meer. Eens of oneens?

13 3 Nov 2011
Antwoord van Rik Ruigrok

"Uit kostenoverweging zou ik geen drielaags glas toepassen ivm toepassen zwaardere ko…"

Theo Beelien heeft 11 Okt 2011 gereageerd op Welk glas te gebruiken voor duurzaam kantoor?

12 17 Okt 2011
Antwoord van Ron Brandhorst

"Vind je het gek met de bedragen die genoemd worden voor de renovatie. En als het nou…"

Theo Beelien heeft 6 Okt 2011 gereageerd op Bouwval in Arnhem moet uitgroeien tot het voorbeeld van duurzaam renoveren en inrichten.

22 24 Okt 2011
Antwoord van jacques serle

"Mooi initiatief maar erg duur, ik vraag me af of je zoveel moet investeren in een ou…"

Theo Beelien heeft 5 Okt 2011 gereageerd op Bouwval in Arnhem moet uitgroeien tot het voorbeeld van duurzaam renoveren en inrichten.

22 24 Okt 2011
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+