BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Theo Beelien (11)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Bernard welk merk en type WTW is hier gebruikt?"

Theo Beelien heeft 18 Apr 2016 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Ben ik het helemaal mee eens. Wij als installateur worden vaak geconfronteerd met ee…"

Theo Beelien heeft 6 Apr 2016 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Berekening voor gemiddelde energie behoefte 5 verschillende huizen met diverse isola…"

Theo Beelien heeft 22 Aug 2015 gereageerd op Isolatie vs zonnepanelen. Welke woning is duurzamer denk jij?

23 22 Aug 2015
Antwoord van jacques serle

"Ik kan nog wel even een heel verhaal schrijven over het vervallen van de salderingsr…"

Theo Beelien heeft 22 Aug 2015 gereageerd op Isolatie vs zonnepanelen. Welke woning is duurzamer denk jij?

23 22 Aug 2015
Antwoord van jacques serle

"Als Johan van Diessen echt goed mijn verhaal had gelezen dan had hij dus begrepen da…"

Theo Beelien heeft 22 Aug 2015 gereageerd op Isolatie vs zonnepanelen. Welke woning is duurzamer denk jij?

23 22 Aug 2015
Antwoord van jacques serle

"Hmm veel bouwers aan het woord hier. Antwoord is zonnepanelen en ik kan het ook met…"

Theo Beelien heeft 20 Aug 2015 gereageerd op Isolatie vs zonnepanelen. Welke woning is duurzamer denk jij?

23 22 Aug 2015
Antwoord van jacques serle

"Oh ja, waarom voor ons ontwerp geen zonneboiler met thermische panelen.  Het dak lig…"

Theo Beelien heeft 5 Feb 2015 gereageerd op Wat is de beste duurzame basis om energiezuinige woningen te ontwikkelen?

16 8 Feb 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Beste Jent,  duurzame energie, energieonderzoek vs. kosten en comfortbeleving zijn m…"

Theo Beelien heeft 5 Feb 2015 gereageerd op Wat is de beste duurzame basis om energiezuinige woningen te ontwikkelen?

16 8 Feb 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Passief huis is "uit" om de volgende reden.   De meeste mensen willen niet onder een…"

Theo Beelien heeft 5 Feb 2015 gereageerd op Wat is de beste duurzame basis om energiezuinige woningen te ontwikkelen?

16 8 Feb 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Altijd doen je maandlasten (hypotheek ietsje hoger en energie een stuk lager) zijn d…"

Theo Beelien heeft 10 Nov 2014 gereageerd op Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?

23 21 Nov 2014
Antwoord van Jent Jansma

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+