BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Germ Eppinga (12)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste meneer Maes, Het zou fijn zijn als u de resultaten van een eventueel onderzoek…"

Germ Eppinga heeft 15 Feb 2020 gereageerd op Wat kan de oorzaak zijn van bruine kringen langs de gevel van een appartement?

9 16 Feb 2020
Antwoord van Ben maes

"Ik zou allereerst een inspectie van de bitumineuze dakbedekking laten uitvoeren. Het…"

Germ Eppinga heeft 5 Feb 2020 gereageerd op Wat kan de oorzaak zijn van bruine kringen langs de gevel van een appartement?

9 16 Feb 2020
Antwoord van Ben maes

"Allen veel dank voor de reacties. Ik heb ondertussen contact gehad met een aantal bu…"

Germ Eppinga heeft 13 Sept 2016 gereageerd op Gezocht: bureau met expertise in brandveiligheid Bouwbesluit 2012

10 13 Sept 2016
Antwoord van Germ Eppinga

"Eeven vanuit het eerste gezonde boerenverstand denkend: een idiote oplossing. En ook…"

Germ Eppinga heeft 22 Feb 2016 gereageerd op Vraag over het bevestigen van een stalen balkon aan de gevel.

4 22 Feb 2016
Antwoord van Germ Eppinga

"@Martien Jansen; wat is jouw "oplossing" dan? Vlgs mij is het al gunstig(er) voor de…"

Germ Eppinga heeft 28 Mrt 2013 gereageerd op Houten onderslag balk dak verstevigen met minimale ingreep, hoe doe ik dat?

17 28 Mrt 2013
Antwoord van Germ Eppinga

"De oplossing van Eddy Stevelink lijkt mij hier heel geschikt. Met vastspijkeren/of s…"

Germ Eppinga heeft 27 Mrt 2013 gereageerd op Houten onderslag balk dak verstevigen met minimale ingreep, hoe doe ik dat?

17 28 Mrt 2013
Antwoord van Germ Eppinga

"Zeer waarschijnlijk (cementgebonden) asbest. Ga zeer zorgvuldig te werk en niet over…"

Germ Eppinga heeft 26 Feb 2013 gereageerd op Internit plaatmateriaal

8 26 Feb 2013
Antwoord van Johan Popken

"Beste Ben, Dank voor je antwoord. Het gaat hier om kunststof leidingen met één laag,…"

Germ Eppinga heeft 8 Okt 2012 gereageerd op CV-leidingen op stadsverwarming en gelegd in de druklaag van de betonvloer kunnen gaan lekken? Waarom en wat is de adequate oplossing?

10 8 Okt 2012
Antwoord van Germ Eppinga

"Aan Roel Govers en allen; het heeft even geduurd voordat ik antwoord kon geven, wege…"

Germ Eppinga heeft 8 Okt 2012 gereageerd op CV-leidingen op stadsverwarming en gelegd in de druklaag van de betonvloer kunnen gaan lekken? Waarom en wat is de adequate oplossing?

10 8 Okt 2012
Antwoord van Germ Eppinga

"Beste Gerard, Dank voor de informatie. Ik ga de site van Novatube opzoeken. vr groe…"

Germ Eppinga heeft 8 Okt 2012 gereageerd op CV-leidingen op stadsverwarming en gelegd in de druklaag van de betonvloer kunnen gaan lekken? Waarom en wat is de adequate oplossing?

10 8 Okt 2012
Antwoord van Germ Eppinga

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+