BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van F.W.M. Liebregts (29)

Discussies waarop is gereageerd (29) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Persoonlijk denk ik dat dit per gemeente echt anders is. Volgens mij is het nu zo da…"

F.W.M. Liebregts heeft 24 Feb 2014 gereageerd op Moet iedere gemeente een wethouder Vastgoed krijgen?

5 12 Mrt 2014
Antwoord van Addy Rutgers

"Hout wat niet langer dan 6 maanden zodanig vochtig is dat het vezelverzadigingspunt…"

F.W.M. Liebregts heeft 19 Sept 2013 gereageerd op Vochtig kaphout op een onverwarmde zolder, hoe voorkom ik dat?

11 21 Dec 2013

"Als er nog steeds schimmels ontstaan is er 100% zeker sprake van vocht, pas al het v…"

F.W.M. Liebregts heeft 17 Sept 2013 gereageerd op gezocht schimmelexpert

16 13 Jan 2014
Antwoord van Eric Beckman

"Bij beton van 2 maanden is de alkaliteit aan de oppervlakte een stuk lager dan bij v…"

F.W.M. Liebregts heeft 2 Jul 2013 gereageerd op Vraag over het strooien van metaalzand op vers beton.

4 2 Jul 2013
Antwoord van Marcel eekhout

"Afhankelijk van de situatie zou ik er dus wél voor kiezen om met deze aannemer onder…"

F.W.M. Liebregts heeft 2 Jul 2013 gereageerd op Failliete aannemer wil werkzaamheden onderbrengen in andere bv, wel of niet mee in zee gaan?

24 16 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"Op alle beton gaat op een bepaald moment mos groeien. Dit hangt ondermeer af van de…"

F.W.M. Liebregts heeft 18 Jun 2013 gereageerd op Zijn er betonsoorten waar mos goed op groeit?

14 23 Jun 2013
Antwoord van Marcel eekhout

"ze komen uit allerlei landen, en geen probleem met bijtelling km registraties en wor…"

F.W.M. Liebregts heeft 5 Jun 2013 gereageerd op De Nederlandse bouw is niet meer van Nederlanders... maar van Duitsers.

6 6 Jun 2013
Antwoord van Rinus Haarman

"natuurlijk niet alleen duitse aannemers, maar veel "partijen" op de particuliere mar…"

F.W.M. Liebregts heeft 5 Jun 2013 gereageerd op De Nederlandse bouw is niet meer van Nederlanders... maar van Duitsers.

6 6 Jun 2013
Antwoord van Rinus Haarman

"De oplossing is; niet maaien als de schilder bezig is. Ik heb nog nooit insekten gez…"

F.W.M. Liebregts heeft 6 Mei 2013 gereageerd op Schilderen zonder insecten, vliegjes of waaivuil op natte verf, wie weet een oplossing?

5 6 Mei 2013
Antwoord van jacques serle

"Herstellen werkt niet denk ik, gewoon er uit laten slopen en opniew beginnen."

F.W.M. Liebregts heeft 8 Jun 2012 gereageerd op Wie kan een gepleisterde gekleurde dekvloer herstellen?

13 12 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+