BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Hotze Hofstra (8)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"@edzo Haha!! Dank om ons met beide beentjes op de grond te zetten en gewoon aan de s…"

Hotze Hofstra heeft 22 Aug 2010 gereageerd op Duurzaamheid; het perfecte voorbeeld van een contradictio in terminis?

15 8 Sept 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Hoewel ik de inhoud van de boodschap deel, is de discussie over de term duurzaamheid…"

Hotze Hofstra heeft 20 Aug 2010 gereageerd op Duurzaamheid; het perfecte voorbeeld van een contradictio in terminis?

15 8 Sept 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Ik heb thuis een parketvloer van bamboe. Ben er erg tevreden over (twee kleine kids…"

Hotze Hofstra heeft 22 Mrt 2010 gereageerd op Wie heeft er ervaring met het gebruik van bamboe als gevelbekleding?

5 24 Mrt 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Beste Edwin, Haha, ik bedoelde met leken eigenlijk iets heel anders, maar je interp…"

Hotze Hofstra heeft 10 Mrt 2010 gereageerd op Projectmanagement de basis voor het leveren van onderscheidende kwaliteit?

12 18 Mrt 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Beste Fred en Edwin, ik deel jullie inzicht volledig: het gaat om complexe processen…"

Hotze Hofstra heeft 10 Mrt 2010 gereageerd op Projectmanagement de basis voor het leveren van onderscheidende kwaliteit?

12 18 Mrt 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Op het eerste gezicht is de stelling nogal algemeen: gaat het om een bouwproject, of…"

Hotze Hofstra heeft 10 Mrt 2010 gereageerd op Projectmanagement de basis voor het leveren van onderscheidende kwaliteit?

12 18 Mrt 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"In de wereld van nu is er steeds minder ruimte en gelegenheid om met traditionele ar…"

Hotze Hofstra heeft 8 Mrt 2010 gereageerd op Wat vinden bouwprofs van de nieuwe manier van stedenbouw die Almere introduceert?

17 12 Mrt 2010
Antwoord van Michel Eek

"Duurzame gebiedsontwikkeling en alles wat daar bij komt kijken, vraagt om gedeelde b…"

Hotze Hofstra heeft 6 Feb 2010 gereageerd op Hoe krijg je overheid, opdrachtgever, architect, aannemer en gebruiker op één lijn als het gaat om duurzaam bouwen?

6 9 Feb 2010
Antwoord van j.g.m. gorter (sjaak)

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+