BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Marijke van Loon (13)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Michel, Een tip die zeker niet mag ontbreken is de visuele belevingsgerichte…"

Marijke van Loon heeft 27 Nov 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Vooral de laatste zin: "Met niet een belangenbehartiger voor de sector, maar een bel…"

Marijke van Loon heeft 29 Okt 2013 gereageerd op Bouwend Nederland uitgedaagd tot innovatie door Heijmans en VolkerWessels

5 1 Nov 2013
Antwoord van Dick Ottervanger

"Over de beste bouwkundige oplossingen kan ik helaas geen advies geven. Wel over bele…"

Marijke van Loon heeft 10 Okt 2013 gereageerd op Wat moet er precies gebeuren om van leegstaande kantoorpanden (tijdelijke) studentenflats te maken?

13 10 Okt 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Duurzaam bouwen en/of verbouwen. Wat ik hierin lees zijn enkel technische aspecten.…"

Marijke van Loon heeft 3 Mei 2013 gereageerd op Hoe 'verkopen' we duurzaam (ver)bouwen aan de klant?

3 3 Mei 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Beste Andre, Wellicht dat onze bedrijven elkaar kunnen aanvullen. Ik ben kleurspeci…"

Marijke van Loon heeft 18 Apr 2013 gereageerd op Partijen gezocht die ervaring hebben met bouwen in Scandinavië.

6 21 Apr 2013
Antwoord van Gijs Verheij

"Duurzaamheid is niet enkel afhankelijk van het product en de applicatie, maar heeft…"

Marijke van Loon heeft 23 Feb 2012 gereageerd op Hoe pak je duurzaam schilderwerk aan?

19 7 Jan 2019
Antwoord van Will Hoven

"Sjakkes zegt: over smaak valt niet te twisten. Dit is de grootste dooddoener om onku…"

Marijke van Loon heeft 13 Jan 2011 gereageerd op Waar zou u willen wonen? in een "sociaal gekleurde" wijk of in een "kleurrijke" wijk?

4 13 Jan 2011
Antwoord van Marijke van Loon

"Harmonie in materiaal en kleurgebruik."

Marijke van Loon heeft 11 Okt 2010 gereageerd op Welke specifieke producten - diensten en termen op het gebied van duurzaam bouwen kent u?

2 11 Okt 2010
Antwoord van Walraven

"Hallo Jered, Ik heb de site van je bedrijf bekeken. Deze ziet er uiteraard voor zo'…"

Marijke van Loon heeft 21 Sept 2010 gereageerd op Behoefte peiling

7 21 Sept 2010
Antwoord van Marijke van Loon

"Vanuit het aspect beeldkwaliteit mag de discipline kleur niet ontbreken. Kleur is ee…"

Marijke van Loon heeft 9 Sept 2010 gereageerd op Behoefte peiling

7 21 Sept 2010
Antwoord van Marijke van Loon

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+