BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Architectenbureau Caetshage (19)

Discussies waarop is gereageerd (16) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Jan,   Ik zou je eerst willen vragen of je eventueel ook leidingwerk moet vers…"

Architectenbureau Caetshage heeft 25 Okt 2011 gereageerd op uitvlakken van ruwe betonvloer met licht materiaal, wie heeft ervaring ?

6 27 Okt 2011
Antwoord van Etienne Lieben

"Er worden meerdere initiatieven als deze aangeboden. Ik ben zelf bezig met een opdra…"

Architectenbureau Caetshage heeft 5 Okt 2011 gereageerd op Bouwval in Arnhem moet uitgroeien tot het voorbeeld van duurzaam renoveren en inrichten.

22 24 Okt 2011
Antwoord van jacques serle

"Wat ik telkens mis in alle antwoorden is het verschil tussen hoofdgebouw en bijgebou…"

Architectenbureau Caetshage heeft 25 Jul 2011 gereageerd op Is voor het wijzigen van de gevel een vergunning nodig?

14 29 Dec 2014
Antwoord van Bert Heerbaart

"Vergunningsvrij betekent ook dat je geen meldingsplicht hebt. De opdrachtgever is ve…"

Architectenbureau Caetshage heeft 25 Jul 2011 gereageerd op Is voor het wijzigen van de gevel een vergunning nodig?

14 29 Dec 2014
Antwoord van Bert Heerbaart

"Gevelwijzigingen zijn alleen vergunningsvrij voor bijgebouwen en niet voor hoofdgebo…"

Architectenbureau Caetshage heeft 25 Jul 2011 gereageerd op Is voor het wijzigen van de gevel een vergunning nodig?

14 29 Dec 2014
Antwoord van Bert Heerbaart

"Western Red Cedar is de meest gebruikte houtsoort voor een gevel. Vergrijst langzaam…"

Architectenbureau Caetshage heeft 24 Mei 2011 gereageerd op Welke houtsoort te gebruiken voor open houten gevel die weinig onderhoud behoeft?

23 28 Mrt 2013
Antwoord van Tom Bartels

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+