BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Michaël de Vos (188)

Discussies waarop is gereageerd (184) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Leegwater Woodlife LW 50. Het hout wordt aanvankelijk wat bruiner, maar vergrijst da…"

Michaël de Vos heeft 9 Mei 2012 gereageerd op Wat is een geschikte manier om Western Red Cedar te behandelen en te verduurzamen?

30 17 Sept 2019
Antwoord van Ernst de Nobel

"Op Facebook heb ik hier net een ideetje over geschreven. http://on.fb.me/zkejay "

Michaël de Vos heeft 4 Apr 2012 gereageerd op vloerisolatie per 1/4 2012 omhoog met 40%, ook voor bestaande woningen?

52 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Het comfort valt niet tegen omdat we (slecht) isoleren, het comfort valt tegen omdat…"

Michaël de Vos heeft 4 Apr 2012 gereageerd op vloerisolatie per 1/4 2012 omhoog met 40%, ook voor bestaande woningen?

52 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Hmm, Ja, Ten Brinke is ook niet slecht. Daar bouwden we dit mee: http://devosarchite…"

Michaël de Vos heeft 3 Apr 2012 gereageerd op Nederlandse aannemer voor de Duitse markt gezocht.

16 23 Nov 2012
Antwoord van Ferry Hoogveld

"Bijvoorbeeld: Spann-Eerden te Millingen aan de Rijn. Hebben veel ervaring met bouwen…"

Michaël de Vos heeft 3 Apr 2012 gereageerd op Nederlandse aannemer voor de Duitse markt gezocht.

16 23 Nov 2012
Antwoord van Ferry Hoogveld

"Men vraagt het mij ook vaak: "Wat kost het?" en "Wat kost u"? Als die vraag als een…"

Michaël de Vos heeft 29 Mrt 2012 gereageerd op Prijsvergelijk - hoe doe je dat?

4 4 Apr 2012
Antwoord van Darots

"Ik verheug me erop wat meer als bouw-meester op te gaan treden. Met vijftien jaar er…"

Michaël de Vos heeft 20 Mrt 2012 gereageerd op Hoe ziet de 'bouwvakker' van de toekomst er uit? Is hij een manager, een vakman of een assembleerder?

3 20 Mrt 2012
Antwoord van J

"Nodig even een vakman uit om de situatie ter plaatse op te nemen, je isolatiewensen…"

Michaël de Vos heeft 2 Mrt 2012 gereageerd op Opvullen kruipruimte met schuimbeton

15 4 Mei 2020
Antwoord van Aldrik Bakker

"De isolatiewaarden van Tonzon zijn niet overdreven, voor zover mijn ervaringen gaan,…"

Michaël de Vos heeft 27 Feb 2012 gereageerd op Dunne gelaagde isolatie VS Tonzon, wat werkt?

29 3 Sept 2018
Antwoord van George Balsing

"Eens met Ad. Isoschelp. (Schelpen dus). Als er niet ook daadwerkelijk water staat, d…"

Michaël de Vos heeft 13 Feb 2012 gereageerd op Kruipruimte zand of EPS-chips

22 17 Nov 2015
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+