BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Michaël de Vos (188)

Discussies waarop is gereageerd (184) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Er gaan wat zaken door elkaar lopen: de architectonische consequenties, de bouwfysis…"

Michaël de Vos heeft 16 Mei 2014 gereageerd op Mag men in Nederland bij bestaande woningen de buitenmuren isoleren en afwerken over de rooilijn?

12 21 Mei 2014
Antwoord van Sander Perfors

"Tjonge, jonge Ernest, wat een verschrikkelijke voorbeelden. Te grazen nemen, zou ik…"

Michaël de Vos heeft 15 Mei 2014 gereageerd op Mag men in Nederland bij bestaande woningen de buitenmuren isoleren en afwerken over de rooilijn?

12 21 Mei 2014
Antwoord van Sander Perfors

"De vraag moet civielrechtelijk worden gezien. Met Bouwbesluit en ander bestuursrecht…"

Michaël de Vos heeft 15 Mei 2014 gereageerd op Mag men in Nederland bij bestaande woningen de buitenmuren isoleren en afwerken over de rooilijn?

12 21 Mei 2014
Antwoord van Sander Perfors

"Als het belang van de overheid integer zou zijn, was EEN uitwerking van het idee mis…"

Michaël de Vos heeft 2 Mei 2014 gereageerd op ID-pas voor de bouwsector, wel of niet interessant?

5 3 Jun 2014
Antwoord van J. ( Hans ) de Wit

"Natuurlijk roept ongeveer iedereen: "Neem mij, neem mij, of neem ons!!! Ik/Wij kunne…"

Michaël de Vos heeft 11 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Budget.... Wat wil je daar allemaal in hebben? Uiteraard bouwkosten, BTW, honoraria,…"

Michaël de Vos heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Ook een klassieke aannemer of een contracterend bouwteam is verantwoordelijk voor ve…"

Michaël de Vos heeft 22 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Staal? Beton? Waarom niet in Lignatur? (hout) Maak een gezond gebouw, geen antenne (…"

Michaël de Vos heeft 21 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Nou, graag natuurlijk! Ik was (24 jaar geleden) al ecologisch toen het woord duurza…"

Michaël de Vos heeft 17 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Hebben we niet altijd geleerd zó te detailleren alsof het ook horizontaal regent in…"

Michaël de Vos heeft 12 Feb 2014 gereageerd op Klimaatbestendig bouwen... in hoeverre is de bouw hier klaar voor?

6 12 Feb 2014
Antwoord van Dick Ottervanger

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+