BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'duurzaamheid' (42)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Kabinet overtreedt regels bij inkoop hout.

Staatssecretaris Atsma van Milieu heeft onrechtmatig gehandeld door milieu-onvriendelijk tropisch hardhout te willen inkopen. Daarbij ging…

Begonnen door Andre Letsch

5 23 Jun 2011
Antwoord van jacques serle

Ik ben op zoek naar informatie over de kosten en baten van duurzaam bouwen.

Stijn van Liefland stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Ik ben voor een project op zoek naar informatie over de koste…

Begonnen door Michel Eek

10 20 Jun 2011
Antwoord van Maarten Wiersma

PIR of Steenwol isolatie?

Niels Arendonk stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Wie kan mij helpen aan een vergelijking tussen PIR en Steenwol is…

Begonnen door BouwProfs Redactie

7 16 Jun 2011
Antwoord van Richard de la Roy

Steeds meer mensen wonen alleen, hoe kan de bouw hier duurzaam op inspelen?

Steeds meer mensen wonen alleen. Dat blijkt uit maandag gepubliceerde gegevens van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Het aantal…

Begonnen door Andre Letsch

1 7 Jun 2011
Antwoord van Tom Voshol

De Nationale Dubo Dagen 2011, registreer u nu alvast voor uw gratis beursbezoek!

  Op 28 en 29 september aanstaande is het zover, dan worden de Nationale Dubo dagen georganiseerd. De Nationale Dubodag is vernieuwd, en ho…

Begonnen door Michel Eek

0 27 Apr 2011

Investeren in aardwarmte goede beslissing van de Regering.

Marcus Vronink heeft de volgende bijdrage geplaatst in de BouwProfs Duurzaam Bouwen groep op Linkedin:   Minister Verhagen wil een garantie…

Begonnen door Michel Eek

0 21 Apr 2011

Hoe duurzaam vindt u de huidige duurzaamheidslabels eigenlijk?

Ondanks tal van duurzame maatregelen, scoort een gebouw laag in een GreenCalc- of BREEAM-berekening. Of een gebouw scoort goed volgens het…

Begonnen door Michel Eek

10 7 Feb 2011
Antwoord van Taco van den Broek

Wie kan mij tippen voor een bedrijf dat bouw- en milieutechnische (pre)-rapportages opstelt?

Mark Lorist werkt bij MPress vastgoed. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag:   Ik ben op zoek naar een bedrijf dat…

Begonnen door Andre Letsch

23 29 Dec 2010
Antwoord van Geurt Breukink

Cradle to Cradle als basis voor een nieuw samenwerkingsmodel in de bouw?

Dennis Hauer is architect en duurzaamheidsexpert. In de BouwProfs subgroep Cradle to Cradle in de Bouw stelt hij de volgende vraag: " Er i…

Begonnen door Andre Letsch

8 9 Dec 2010
Antwoord van Maarten Wiersma

NVTG opleidingen zoekt commerciele partijen met gerealiseerde duurzame zorgprojecten

Projectpresentaties NVTG cursus “Zorg voor duurzaam vastgoed”   NVTG Opleidingen organiseert i.s.m. AAG een driedaagse cursus (1 februari,…

Begonnen door Arnoud Bom

0 8 Dec 2010

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+