BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
BouwProfs Redactie heeft 31 Okt 2014 gereageerd op In hoeverre wordt PUR isolatie op de vloer ingedrukt door de chape?
Wim Weerink heeft 7 Mrt 2011 gereageerd op passiefhuis isolatie op of onder de begane grond vloer.
Peter du Crocq heeft 23 Feb 2012 gereageerd op Opvullen kruipruimte met schuimbeton
Arjan de Wit heeft 14 Mrt 2013 gereageerd op Kan er een verandering in het binnenklimaat van een woning optreden na na-isolatie van de vloer?
Monique Verhagen heeft 18 Jan 2014 gereageerd op Ik zoek een vloer die goed isoleert, is een vloer van schuimbeton (constructief) mogelijk?
BouwProfs Redactie heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?
Michel Eek heeft 9 Feb 2011 gereageerd op Vloerverwarming in uitbreiding wel of niet op vloerisolatie?
Ton Willemsen heeft 31 Mrt 2012 gereageerd op vloerisolatie per 1/4 2012 omhoog met 40%, ook voor bestaande woningen?
BouwProfs Redactie heeft 31 Mrt 2013 gereageerd op Koude aan de vloer en temperatuurverschil vloer vs ooghoogte. Hoe kan dit en hoe op te lossen?
Ferry Steenkist heeft 16 Jan 2015 gereageerd op Welke oplossingen zijn er om isolatie te laten drogen na lekkage?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2025 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.