BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Peter van den Ende (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Brenda, het is mij de afgelopen 15 jaar nog steeds gelukt om iedere kelder te…"

Peter van den Ende heeft 29 Jun 2014 gereageerd op ik ben op zoek naar een bedrijf die een bestaande kelder echt goed waterdicht kan krijgen.

18 29 Jun 2014
Antwoord van Peter van den Ende

"Ik heb inmiddels 20 jaar ervaring met het behandelen van vocht in muren. Zowel doors…"

Peter van den Ende heeft 15 Mei 2014 gereageerd op Onderzoek optrekkend vocht

6 31 Mei 2014
Antwoord van Siem Eikelenboom

"Beste Cock, Wij bouwen regelmatig vrijstaande woningen, regio Randstad. Wij zijn zee…"

Peter van den Ende heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Zou ook nog bims steen kunnen zijn, gemaakt van bims beton."

Peter van den Ende heeft 22 Mrt 2013 gereageerd op Betonsteen of toch iets anders?

19 20 Nov 2013
Antwoord van philip sanders

"Ook ik raad het af. Opnieuw opbouwen en dan de mogelijkheid benutten om zonnepanelen…"

Peter van den Ende heeft 16 Feb 2013 gereageerd op Een lastig geval inzake na-isolatie, wie heeft de gouden tip?

14 18 Feb 2013
Antwoord van Joost Stemkens

"Beste Edwin, Het is mij nog nooit gebeurd dat ik een kelder niet waterdicht heb gekr…"

Peter van den Ende heeft 30 Aug 2012 gereageerd op Waterdicht maken van kelder waarbij grondwater boven de keldervloer staat.

19 21 Sept 2012
Antwoord van S. Lanjri

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+