BouwProfs

De bouw online verbonden.

BouwProfs discussie (354)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Hoe kunnen inkopers in de bouw gezamelijk assertief reageren op ontwikkelingen van buitenaf? Meld u aan voor de vakgroep Inkopers in de Bouw via http://bit.ly/8sQsmx

Op verzoek van ondergetekende heeft de initiator van dit web de mogelijkheden geopend om als collega-inkopers de discussiëren op ontwikkeli…

Begonnen door Elbert ter Keurst

0 10 Dec 2009

Netwerken in de bouw, hoe ver staan we?

Deze week staat in de cobouw te lezen dat Elco Brinkman van plaats 2 naar 24 is gezakt in de lijst met invloedrijkste Nederlanders van het…

Begonnen door Michel Eek

0 8 Dec 2009

De WABO komt eraan, wat betekent dit voor u?

Discussie gestart op BouwProfs op Linkedin door Tim van Eijsden, directeur/eigenaar ARCHITECHNIEK: " Op 1 juli gebeurt het dan eindelijk:…

Begonnen door BouwProfs Redactie

1 3 Dec 2009
Antwoord van Andre Letsch

Ik kreeg vandaag de vraag of ik al volgens het BIM systeem werkte...

Discussie begonnen via BouwProfs op Linkedin door Richard Paas, eigenaar Paas BV: "Ik ben mede-eigenaar van een timmerfabriek. Men vroeg…

Begonnen door Michel Eek

11 3 Dec 2009
Antwoord van Andre Letsch

Is de commerciële vastgoedmarkt over zijn dieptepunt heen?

Discussie geplaatst op BouwProfs op Linkedin door Ton Veelenturf, architect bij Archi-Tech architecten: "Als architect van commercieel va…

Begonnen door Andre Letsch

6 30 Nov 2009
Antwoord van Meino Weening

Wijzigen overdrachtsbelasting geeft impuls voor bouwsector.

Discussie gestart op BouwProfs op Linkedin door Kees Tadema, Statenlid ChristenUnie Flevoland: " Verlaging van de overdrachtsbelasting op…

Begonnen door BouwProfs Redactie

0 28 Nov 2009

Keuzes maken om woningbouw en economie weer op gang te helpen.

Discussie gestart via BouwProfs op Linkedin door Kees Tadema, Statenlid ChristenUnie Flevoland: "De economische crisis is nog niet op zijn…

Begonnen door BouwProfs Redactie

3 28 Nov 2009
Antwoord van Michel Eek

in hoeverre speelt de vernieuwing in de bouw een rol bij uw strategische keuze voor ICT?

Ik las net het persbericht van Waal Bouw uit Vlaardingen waarin met aankondigt nieuwe bedrijfsbrede ERP-software te gaan implementeren. Ce…

Begonnen door Andre Letsch

1 19 Nov 2009
Antwoord van Hubert Sistermans

Houden gemeenten bij hun woningbouwprogramma’s te weinig rekening met bewonerswensen?

Gemeenten houden bij hun woningbouwprogramma’s te weinig rekening met bewonerswensen, vindt de Neprom. ‘Maak een einde aan het huidige sovj…

Begonnen door BouwProfs Redactie

6 16 Nov 2009
Antwoord van Michiel Daalmans

BouwProfs heeft uw input nodig voor een interview, wilt u ons helpen?

Deze week ben ik benaderd om een interview te geven voor het vakblad Bouw en Uitvoering (BU). Als uitgever van BouwProfs wil men mij aan de…

Begonnen door Michel Eek

0 14 Nov 2009

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+