BouwProfs

De bouw online verbonden.

Forumdiscussies (1,206)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Toenemende vraag naar duurzame kantoorgebouwen, hoe spelen we hier als sector optimaal op in?

Belegger in duurzaam vastgoed Robeco constateert een toename in de vraag naar duurzame kantoorgebouwen. En dat is goed nieuws en een mooi l…

Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid

3 26 Apr 2015
Antwoord van jacques serle

Bedrijf gezocht om schuifraam te plaatsen in winkelruit van een monumentaal pand.

Gezocht door Frans Westerman: Een bedrijf dat een schuifraam kan plaatsen in een winkelruit van een monumentaal pand. Er is inmiddels toest…

Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwprof gezocht!

7 22 Apr 2015
Antwoord van Harrie Lieverse

Mogen zadeldaken van twee afzonderlijke woningen vanuit wet- en regelgeving (spat)krachten naar elkaar afdragen?

Ter verduidelijking is hieronder een tweetal afbeeldingen toegevoegd. De plattegrond van woning 9/W4 en 10/W4 laat zien dat deze woningen g…

Door Mark Smaling begonnen in Bouwvragen

1 20 Apr 2015
Antwoord van Willem Jan Jolink

CPO project zoekt aanbieder die mee wil denken over een collectief zonnepaneel systeem.

Aan het Houtblazerspad te Oud-Beijerland wordt een appartementengebouw met 20 woningen gerealiseerd. Het project WonenaandeKreek is een CPO…

Door Andre Letsch begonnen in Bouwprof gezocht!

2 15 Apr 2015
Antwoord van Henk Slijp

CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

Het CPO project WonenaandeKreek in Oud Beijerland is op zoek naar professionals die voor het vervolg een rol zouden kunnen spelen. Inmiddel…

Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwprof gezocht!

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

Wat mag ik aan mijn buitengevel veranderen, zonder de architect in te lichten?

Veel mensen gaan in deze tijd weer de gevel aanpassen. Er wordt een vergunning aangevraagd bij de gemeente, maar vaak niet bij de architect…

Door Michel Eek begonnen in Bouwvragen

6 14 Apr 2015
Antwoord van Pieter Hogendoorn

Wie kent een goed ondergronds afvalsysteem voor een te verbouwen restaurant?

Voor de verbouwing van een restaurant ben ik op zoek naar een goed ondergronds afvalsysteem. Wie heeft goede en / of slechte ervaringen met…

Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen

1 4 Apr 2015
Antwoord van jacques serle

Bodemverbetering standaard maken bij nieuwbouw woningen?

In nieuwbouwprojecten lees nieuwbouw woningen loop ik regelmatig tegen bodem problemen in tuinen aan. Waarom worden nieuwe woningen niet kl…

2 4 Apr 2015
Antwoord van Ron Reijnders

Vergunningvrij bouwen: mag een luifel de 4 meter grens overschrijden?

Ik ben bezig met de plannen voor een aanbouw aan een woning. Volgens de vergunningcheck mag er een aanbouw van maximaal 4 meter diep vergun…

6 2 Apr 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

Bouwleges ook geheven over energiebesparende maatregelen?

Ik ben bezig met de voorbereiding van de grondige verbouwing van een woning, deze zal zeer energiezuinig worden. Bij de studie viel me op d…

Door Pieter Hogendoorn begonnen in Bouwvragen

12 31 Mrt 2015
Antwoord van Frank van Unen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+