BouwProfs

De bouw online verbonden.

Forumdiscussies (1,206)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Shingles als dakbedekking, met een extra functie. Opwekken van elektriciteit.

Graag ontvang ik jullie mening over de solarshingle, zie de bijlagen. Dakbedekking voor monumentale gebouwen, kerken en dergelijke. Dat is…

Door Peter van der Zijde begonnen in Duurzaamheid

0 24 Sept 2013

Welke goedkopere alternatieven voor houtskeletbouw zijn er om een goed geïsoleerde gevel (RC>7) te bereiken?

Paul Meindersma is Projectleider ICT bij het Ministerie van Infrastructuur en Milieu. In de Duurzaam Bouwen groep op Linkedin stelt hij de…

Door BouwProfs Redactie begonnen in Duurzaamheid

16 20 Sept 2013
Antwoord van Bert Rouwenhorst

SketchUp versus Autocad, wat zijn de ervaringen?

Ik werk al meer dan 10 jaar met het 3D tekenprogramma , en geef ook les in dit programma. Het valt mij op dat veel bouwkunde mensen toch ni…

Door Ronald Schouwink begonnen in BouwProfs discussie

9 14 Sept 2013
Antwoord van jacques serle

Wie heeft ervaringskennis tav het bestrijden van schimmel in begane grond vloeren?

Jaap Leeuw is bouwkundig ingenieur. In de BouwProfs groep is hij op zoek naar het volgende: Zo nu en dan tref ik schimmels aan in bgg vloer…

Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen

11 13 Sept 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

Advies tijdelijke isolatie zijgevel woning

Wij laten onze woning op dit moment bouwen in eigen beheer. Het betreft een zelfbouwkavel in een rij aansluitend. Echter is de kans groot d…

Door Esther begonnen in Bouwvragen

3 11 Sept 2013
Antwoord van Esther

Gezocht, iemand met veel ervaring met bouwen van woningen van staal.

Harrie Beernink zoekt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende bouwprof: Ik ben op zoek naar iemand die veel ervaring heeft met woning…

Door Michel Eek begonnen in Bouwprof gezocht!

1 11 Sept 2013
Antwoord van S.J. Arends

Wat is de meest simpele en goedkoopste manier van vloer inclusief vorstrand maken?

Wat is de meest simpele en goedkoopste manier om fundering en vloer in één keer te storten, er op lettend dat er geen koudebrug is? Is dat…

Door marc begonnen in Bouwvragen

5 11 Sept 2013
Antwoord van Ton Wesdijk

Schimmel geconstateerd op spaanplaat achter het knieschot, hoe te handelen?

Teun Minkhorst stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Bij een vooroplevering van een woning te Zwolle is achter het kni…

17 5 Sept 2013
Antwoord van Kees Snepvangers

(Hoe) moet glas luchtdicht gemonteerd worden?

Marcel Nooijen is bouwkundig thermograaf. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Kan / wil iemand mij helpen met ee…

10 5 Sept 2013
Antwoord van Erik Jan Heijink

Kan het bouwen eindelijk weer beginnen?

Maxime Verhagen van Bouwend Nederland zegt vandaag op de site van Bouwend Nederland dat het bouwen weer kan beginnen nu het kabinet en Aede…

Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie

4 3 Sept 2013
Antwoord van Kregting

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+