De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Regionale beurs over energieneutraal bouwen 23.10 HAN ArnhemZoek je inspiratie en wil je leren van bewezen best practices op het gebied van passiefhuis bouw? Kom dan op 23 oktober van 12-17 uur naar… Door Carl-peter Goossen begonnen in Duurzaamheid |
0 | 9 Okt 2013 |
Is het na-isoleren van bestaande spouwmuren een goede zaak of juist niet?Marcel Sijbers is eigenaar van Sijbers Bouw -en timmerbedrijf. In de BouwProfs groep op Linkedin zegt Marcel dat hij steeds meer vraag krij… Door Andre Letsch begonnen in Bouwvragen |
24 |
7 Okt 2013 Antwoord van Fokke Ros |
Wie heeft ervaring met PUR spuiten op een vloer ?Als ik een klein belrondje doe hoor ik veel tegenstrijdige berichten. Vandaar mijn vraag aan jullie, de bouwprofs van Nederland: De case i… Door Jan Broekman begonnen in Bouwvragen |
16 |
5 Okt 2013 Antwoord van Michel Eek |
blazen in de vloerbedekking-waarom?-de vloeropbouw van beneden naar boven is als volgt: 1. geisoleerde kanaalplaatvloer dik 200mm 2. druklaag dik 50mm 3. 30mm isolatie tbv vlo… Door Ruurd Pacque begonnen in Bouwvragen |
22 |
4 Okt 2013 Antwoord van Onno de Vries |
is een losgekomen egaline het bewijs dat een vloer die bol staat, goed gelegd is?In onze slaapkamer heeft een aannemer de anhydrietvloer, die droog was, met Schonox SP egaline geegaliseerd op donderdag. De volgende maan… Door Bauhofer begonnen in Bouwvragen |
5 |
3 Okt 2013 Antwoord van Onno de Vries |
Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.Ik geloof niet dat passiefhuis te duur is. Eerder andersom. Passiefhuis levert geld op. Frank Junker vertelde op het passiefhuis congres in… Door Carl-peter Goossen begonnen in Duurzaamheid |
14 |
3 Okt 2013 Antwoord van Wim Corvers |
Vloeistofdichte afwerking gezocht voor zc-dekvloer in een garage.Raymond Mos is in de BouwProfs groep op Linkedin op zoek naar het volgende: Ik ben op zoek naar een vloeistofdichte afwerking voor een zc-d… Door Andre Letsch begonnen in Bouwvragen |
7 |
3 Okt 2013 Antwoord van Onno de Vries |
Is de alliantie het bouwcontract van de toekomst?(Bron: Universiteit van Tilburg) " De scheiding tussen ontwerp en uitvoering van bouwprojecten levert problemen op. " In zijn afscheidsred… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
18 |
27 Sept 2013 Antwoord van Putra Ko |
Gezocht: BouwbedrijvenPassief Bouwblok is op zoek naar bouwbedrijven die verspreid over Nederland voor onze klanten met onze blokken (zie foto) willen bouwen. W… Door Monique Verhagen begonnen in Bouwprof gezocht! |
1 |
27 Sept 2013 Antwoord van pieter hennipman |
Wat zijn voor een particulier de motieven om voor een duurzame woning te kiezen?Voor ScanaBouw is het gebruik van bio based materialen zeer belangrijk. We gebruiken eigenlijk niet anders. Omdat wij een echte houtbouwer… Door Alexander de Jong begonnen in Duurzaamheid |
2 |
26 Sept 2013 Antwoord van Alexander de Jong |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door