De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Metselaar of voeger gezocht die een offerte wil maken voor 15 woningen steenstrips plakken.Dennis de Vries is eigenaar van Passiefbouwblok. In onze BouwProfs groep op Linkedin is Dennis op zoek naar een metselaar of voeger die een… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwprof gezocht! |
9 |
26 Nov 2013 Antwoord van Marc Wildeboer |
Gaat de overgang van lineaire naar circulaire bouw de bouw op de kaart zetten als innovatieve sector?Innovatie in de bouw, in onze BouwProfs Linkedin groep woedt al enige tijd een bijzonder boeiende discussie over dit thema. In een eerder a… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
12 |
22 Nov 2013 Antwoord van Maarten Wiersma |
Is renoveren met complete prefabgevels de toekomst?Discussie geplaatst in de BouwProfs groep op Linkedin door Stephan Dijkhuizen, projectmanager Conceptueel Bouwen Nederland: Achtergrond… Door BouwProfs Redactie begonnen in Duurzaamheid |
4 |
21 Nov 2013 Antwoord van Onno de Vries |
Betonsteen of toch iets anders?Wie weet wat voor soort steen hier gebruikt is? Lijkt van een afstand betonsteen, maar is het niet. Bouwjaar beging 20e eeuw, bros, tufstee… Door Herman de Mooij begonnen in Bouwvragen |
19 |
20 Nov 2013 Antwoord van philip sanders |
Wat is er mis met een beetje radioactiviteit in gips?Jasper van Delden is werkzaam bij Stukadoorsbedrijf Van Delden. In onze groep op Linkedin stelt hij het volgende aan de orde: ik krijg rege… Door Andre Letsch begonnen in Bouwvragen |
8 |
19 Nov 2013 Antwoord van Reiné Gadellaa |
Gezocht: Aannemer voor nieuw te bouwen energie-neutrale woning (HSB).Bart Theunissen is architect en partner bij Studio Kaart. In de BouwProfs Duurzaam Bouwen groep is Bart op zoek naar het volgende: Momentee… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwprof gezocht! |
14 |
13 Nov 2013 Antwoord van Gert Koutstaal |
Bouw minst innovatieve sector, hoe gaan we het tij nu eindelijk eens keren?Ik lees net op nu.nl dat de bouw de minst innovatieve sector in Nederland is. Uit een onderzoek van Panteia/EIM blijkt dat de bouw nog alti… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
20 |
12 Nov 2013 Antwoord van Leo van de Wal |
Plavuizenvloer staat bol en is geheel gescheurd. Wat kan de oorzaak zijn?Onderstaande vraag kreeg ik vandaag op de mail, ik heb zelf meer info nodig, maar mogelijk is er iemand die dit wel eens heeft gezien/meege… Door Arjen van der Wal begonnen in Bouwvragen |
11 |
11 Nov 2013 Antwoord van Peer Schoofs |
Bedrijven gezocht die aanbieding willen doen voor E en W installaties.Fevzi Köstüre is architect en is in de BouwProfs groep op Linkedin op zoek naar het volgende: Voor ons project Laakhavenwest Waldorpstraat… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwprof gezocht! |
14 |
11 Nov 2013 Antwoord van Raymond oude Hilbert |
wanneer bouwbesluit toepassen?Op dit moment ben ik een pand aan het renoveren in gouda. Dit pand word helemaal gestript en vanaf 0 opgebouwd. Moet je nu dan ook het bouw… Door Seti Soeparman begonnen in Bouwvragen |
14 |
8 Nov 2013 Antwoord van HM van Rees |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door