De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Hoe bepaal ik de inhoud van een woning?Marcel Abeling is eigenaar van bouwkundig- en architectenburo Abeling. Marcel stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: 'H… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
7 |
19 Mrt 2013 Antwoord van Hans Lefering |
Akoestiek, ventilatie en herrie in de tent... tips welkom!Architect Wim Jacobs stelt op BouwProfs het volgende aan de orde: Een klant heeft een prachtige pas gerenoveerde loft van 160 m2 gekocht in… Door Michel Eek begonnen in Bouwvragen |
16 |
18 Mrt 2013 Antwoord van Wim Jacobs |
Gebakken pannen of stalen sandwichplaten op hellend dak duurzaam gebouw ?Sjef Vugts is architect en stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Waarvoor moet ik kiezen voor een hellend dak van een… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
2 |
14 Mrt 2013 Antwoord van Menno Hartsema |
Wie moet volgens jou het nieuwe boegbeeld voor de bouw worden?De bouw, maar eigenlijk iedereen die een bijdrage levert aan wonen, werken en mobiliteit heeft een ambassadeur van verandering nodig. Dat v… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
7 |
12 Mrt 2013 Antwoord van Gudule Martens |
Nieuwe purOP de bouwbeurs was het nieuws wat iedereen al wist maar wat nog niet in alle media groot was uitgemeten; Nu is wel algemeen bekend gemaakt… Door Zicht Bouwadvies; André Gruisen begonnen in Bouwvragen |
0 | 10 Mrt 2013 |
Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?Richard Kindermann legt in de BouwProfs groep op Linkedin het volgende voor: Mijn idee is om de woning te voorzien van een Radio frequency… Door BouwProfs Redactie begonnen in Duurzaamheid |
27 |
8 Mrt 2013 Antwoord van Hans Pardoel |
Is het verstandig mij volledig af te sluiten van het gasnet als ik helemaal zelfvoorzienend wil worden?Peter de Gussem is adviseur duurzame energie bij Groen Limburg. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Ik wil gaan… Door Andre Letsch begonnen in Duurzaamheid |
15 |
8 Mrt 2013 Antwoord van Hans Pardoel |
Duurzaam en energiezuinig maken van de bestaande bouw, waar begin je?Ruben Valenteyn is bedrijfsleider bij Bot Bouw. In de BouwProfs Duurzaam Bouwen groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Waar vind ji… Door BouwProfs Redactie begonnen in Duurzaamheid |
22 |
8 Mrt 2013 Antwoord van Richard Kindermann |
Verroeste spouwankers bij appartementsgebouwen aan de kust. Broodje aap of serieus probleem?Mij is onder de aandacht gebracht dat met name bij appartementsgebouwen, die op minder dan 10 km van de Noordzeekust liggen, en gebouwd wer… Door Jan Bovenlander begonnen in Bouwvragen |
12 |
7 Mrt 2013 Antwoord van Christiaan |
Wie kan mij iets vertellen over het gasverbruik van overdekte zwembaden?Romke van der Wal werkt bij CRH Claysolutions. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Ik ben benieuwd hoe groot de… Door BouwProfs Redactie begonnen in Duurzaamheid |
8 |
4 Mrt 2013 Antwoord van Menno Gijrath |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door