De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?Goedendag Bouwprofs, hierbij wil ik het volgende aan jullie vragen. Er is mij gevraagd om een casco aanbouw te inspecteren, na onenigheid m… Door NaBeij Bouwadvies, Marchel begonnen in Bouwvragen |
37 |
6 Apr 2013 Antwoord van Eric van Rijswijk |
Voor een woningopdracht ben ik op zoek naar geluidwerende ramen, zowel schuif als draai-kiep.Tanja Weber zoekt in de BouwProfs groep op Linkedin het volgende:Voor een woningopdracht ben ik op zoek naar geluidwerende ramen, zowel sch… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwprof gezocht! |
5 |
5 Apr 2013 Antwoord van martina Wierdsma |
Welke houtsoort te gebruiken voor open houten gevel die weinig onderhoud behoeft?Casper Niezen stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Voor een woning willen we een open houten gevel toepassen, een gev… Door Michel Eek begonnen in Bouwvragen |
23 |
28 Mrt 2013 Antwoord van Tom Bartels |
Wat kunnen Nederlandse steden doen om zich te profileren op het gebied van Duurzaam Bouwen?Hanan Chafia stelt in de BouwProfs groep op Linkedin het volgende aan de orde: Almere loopt wat duurzaam bouwen betreft licht voor op ander… Door BouwProfs Redactie begonnen in Duurzaamheid |
4 |
28 Mrt 2013 Antwoord van B. Klop |
Houten onderslag balk dak verstevigen met minimale ingreep, hoe doe ik dat?Beste Bouwprofs, Ik loop momenteel stage op Curacao en wij lopen tegen een probleem op met daken van reeds opgeleverde panden. De houten ba… Door Jesse Smink begonnen in Bouwvragen |
17 |
28 Mrt 2013 Antwoord van Germ Eppinga |
Bouwvergunning aanvragen wanneer het pand nog niet op naam staat?Kun of mag je een vergunning aanvragen voor een verbouwing van een woning terwijl deze nog niet op de naam staat van de aanvrager ? (in dit… Door Marcel Haan begonnen in Bouwvragen |
8 |
26 Mrt 2013 Antwoord van Michel Eek |
btw verlaging over arbeid (o.a. ook architecten)De regeling van 6% over verbouwingen/uitbreidingen aan woningen ouder dan 2 jaar roept de volgende vraag op. Het gaat er kennelijk om dat e… Door Kerssemakers Ward begonnen in Bouwvragen |
11 |
26 Mrt 2013 Antwoord van Ron Reijnders |
Moeten we Passief bouw per wet gaan regelen?Op 4 en 5 mei aanstaande wordt de beurs Passive House in Brussel gehouden. Het is niet toevallig dat gekozen is voor Brussel als locatie vo… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
26 |
25 Mrt 2013 Antwoord van BouwProfs Redactie |
Ik ben op zoek naar ca 2000 draagarmen voor in een stelling. Wie kan mij hieraan helpen?Ard-Jan Bruggers is eigenaar van Bruggers Wood-Supply. In de BouwProfs groep op Linkedin zoekt Ard-Jan 2000 draagarmen voor een Ohra stelli… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwprof gezocht! |
2 |
20 Mrt 2013 Antwoord van Gerald Nijland |
Goedkope bouwmethode gezocht voor klein kantoor. Wat is de beste oplossing?Als architect ben ik op zoek naar een goede en goedkope bouwmethode voor een klein kantoor/atelier circa 30m2 groot. Is prefab HSB de goedk… Door Peter Leeuw begonnen in Bouwvragen |
6 |
20 Mrt 2013 Antwoord van Renee Petiet |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door