De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Energiebesparing vraagt om scherpere energieprestatienorm. Eens of oneens?Marijke Vos is Fractiesecretaris GroenLinks Eerste Kamer en dagvoorzitter van de Nationale DUBO dag 2012. Zij wil voorafgaand aan de DUBO d… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
14 |
3 Sept 2012 Antwoord van jacques serle |
schuifraam in monumentaal pandVoor een rijksmonument ben ik op zoek naar een oplossing om in de aanwezige schuiframen een ventilatievoorziening op te nemen: ventileren v… Door philip sanders begonnen in Bouwvragen |
22 |
20 Aug 2012 Antwoord van Wout Krijnen |
Arceringen stammen uit de tijd van de tekentafel.......Moeten we onze "standaard" arceringen in bouwkundig tekenwerk niet aanpassen aan de nieuwe mogelijkheden die teken- / CAD- / BIM paketten o… Door Richard Muller begonnen in Bouwvragen |
19 |
9 Aug 2012 Antwoord van Hans Lammerts |
Hoe bereken ik de besparing op energiekosten bij vervanging van kozijnen?Johan Smolenaers heeft in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag gesteld: 'In een voor-inventarisatie renovatie zou ik willen wet… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
8 |
9 Aug 2012 Antwoord van Toon de Jong |
Is het verstandig om duurzame gebiedsontwikkeling te normeren?Friso de Zeeuw is praktijkhoogleraar Gebiedsontwikkeling aan de TU Delft en één van de sprekers tijdens de Nationale DUBO Dag die op 27 sep… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
3 |
6 Aug 2012 Antwoord van Jan Th. van der Heeden |
Vraag over rekenvoorbeeld in de NEN 2057 - Nieuwbouw.Bram Verhagen is als constructeur werkzaam bij DLV. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt Bram de volgende vraag: Ik ben bezig een bereke… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
3 |
31 Jul 2012 Antwoord van Sander Perfors |
banken moeten focus verleggen van nieuwbouw naar de financiering van duurzame renovaties.Jasper van den Munckhof is programmaregisseur SEV en één van de sprekers tijdens de Nationale DUBO Dag die op 27 september 2012 in het WTC… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
10 |
27 Jul 2012 Antwoord van Aldrik Bakker |
Vloeistofdichte vloerIk ben op zoek naar informatie over een vloeistof dichte vloer op een bestaande betonconstructie. Dit tbv zoutopslag. Tevens moet een shove… Door Gert-Jan Kuylman begonnen in Bouwvragen |
11 |
21 Jul 2012 Antwoord van Pleun Kleinveld |
Wie kan mij een lichtblauwe monolitische betonvloer leveren?Hans Janssen werkt bij Janssen Bouw Helden als manager New Business, C2C & Sustainability. In de BouwProfs groep op Linkedin is hij op… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwprof gezocht! |
18 |
18 Jul 2012 Antwoord van Jimme Akkerman |
Op weg naar betaalbare, duurzame renovatieconcepten: zijn er nog meer ervaringen en leerpunten?Betaalbare, energieambitieuze woningrenovaties, dat is waar de markt steeds meer om gaat vragen. Daarvoor zijn echte innovatieve oplossinge… Door Jan Willem van de Groep begonnen in Duurzaamheid |
0 | 16 Jul 2012 |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door