De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Informatie gezocht over Polymeerbeton en vezelversterkt betonEven een vraag uit de hobby hoek. Het lijkt me leuk om tuinelementen zoals bloempotten, meubeltjes, abstracte objecten enz. te gaan maken v… Door Mark Maas begonnen in Bouwvragen |
2 |
16 Jul 2012 Antwoord van Mark Maas |
zwaar materieel beter benuttenKennen jullie het initiatief van Will Robben en collega's dat bekend is als Floow2? De meeste zware machines in de bouw worden slechts zo'n… Door Douwe Jan Joustra begonnen in Bouwprof gezocht! |
0 | 11 Jul 2012 |
schilder met airbrush!wie weet 'n goede schilder die met 'n airbrush op locatie klein werk kan verrichten? omgeving Amsterdam en omstreken. tnx alvast! Door rené kuin begonnen in Bouwvragen |
0 | 11 Jul 2012 |
Welke voorzieningen inzake dakbeveiliging moeten volgens het nieuwe bouwbesluit worden aangebracht op schuine daken?Kees Bel is bouwtechnisch projectleider bij Ymere. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Volgens het nieuwe bouwbe… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
9 |
6 Jul 2012 Antwoord van Aldrik Bakker |
Kostenopbouw bouwprojecten, wie helpt?Martijn Hultermans is User Experience Designer bij Philips Research. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vragen inzake… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
5 |
6 Jul 2012 Antwoord van jacques serle |
Is een bouwsteiger als permanente constructie te gebruiken?Marco Tavenier is architect en eigenaar van bureau MT uit Amersfoort. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Mag/ka… Door Andre Letsch begonnen in Bouwvragen |
10 |
29 Jun 2012 Antwoord van Gert-Jan Kuylman |
Krimp en trek van een aanbouw wat hinderlijk is.Klusbedrijf Timmerman stelt op BouwProfs de volgende vraag: Situatie aanbouw geplaatst 4 jaar geleden aan bungalow, zie foto. Bewoners klaa… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
17 |
26 Jun 2012 Antwoord van Maarten Nuyten |
ZZP'ers zitten in de tang.Naar aanleiding van mijn vorige blog realiseer ik mij dat we een enorm maatschappelijk probleem aan het krijgen zijn. De ZZP'ers is een sn… Door Mark Maas begonnen in BouwProfs discussie |
19 |
26 Jun 2012 Antwoord van Mark Maas |
Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?Eric Beckman is eigenaar van een adviesbureau. In de BouwProfs Duurzaam Bouwen groep op Linkedin stelt Eric de volgende vraag:Ik heb een vr… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
98 |
22 Jun 2012 Antwoord van Frank Koster |
vloerisolatie per 1/4 2012 omhoog met 40%, ook voor bestaande woningen?De isolatie-eis voor nieuwbouwvloeren is per 1 april 2012 verhoogd van 2,5 naar Rc≥3,5 m²K/W. Deze verhoging met 40% blijkt bittere noodzaa… Door Ton Willemsen begonnen in Duurzaamheid |
52 |
22 Jun 2012 Antwoord van Frank Koster |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door