De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
6% BTW regelIk lever mijn bouw op voor 1 juli 2011. Maar in het bestek is een onderhoudtermijn van €. 10.000,- voor 6 maanden voorzien. Zit dit bedrag… Door Tom Voshol begonnen in BouwProfs discussie |
1 |
2 Jun 2011 Antwoord van Marcel Jansen |
Certificeren of geld besparen?Bouwprof Aldert Zoetelief stelt in de linkedin groep van BouwProfs de volgende vraag: Waarom zou je je als bedrijf laten certificeren? Veel… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
5 |
1 Jun 2011 Antwoord van Ronald van der Kooij |
Wat is stramisol?Bij een duik in het archief naar bouwtekeningen kwam ik op een aantal tekeningen uit de jaren '80 de term "stramisol 36mm" tegen. Wie kan m… Door Annegreeth Nijhof begonnen in Bouwvragen |
3 |
30 Mei 2011 Antwoord van Ing. Ed Mol |
Waar haal je gegevens van bestaande panden vandaan?Marcel Abeling heeft in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag gesteld: Ik heb opdracht een verbouwing van een woning aan te vrag… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
14 |
28 Mei 2011 Antwoord van Geert van der Weide |
Informatie gezocht over personeelsontwikkeling in een matrix-organisatie in de bouw.Astrid Mersmans stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Voor mijn thesis (Human&Organ. Behavior) ben ik op zoek naar… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
0 | 27 Mei 2011 |
Vraag over aanleg houten plafond en dak boven inpandig zwembad.Marcel Verheijdt stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Wie heeft ervaring en/of kan mij aangeven hoe ik bouwfysisch he… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
5 |
26 Mei 2011 Antwoord van theun bakker |
Woning met energielabel verliesgevend.Marcus Vronink heeft de volgende bijdrage geplaatst in de BouwProfs Duurzaam Bouwen groep op Linkedin: Een woning met een energielabel leve… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
17 |
21 Mei 2011 Antwoord van Sebastiaan van Doorn |
toepassen ecogrindWie heeft ervaring met het toepassen van zeer grof ecogrind ( dakgrind ) korrelmaat 32/56 voor daken boven de ±30meter hoog. (tot ±30 meter… Door Ronald van der Kooij begonnen in Bouwvragen |
0 | 20 Mei 2011 |
Groei van de bouw in 2011, eerste gewin of toch echt kattengespin?De bouw heeft de Nederlandse economie het eerste kwartaal een groeicijfer bezorgd van 3,2 procent. Het sterke herstel wordt echter veroorza… Door Andre Letsch begonnen in BouwProfs discussie |
4 |
17 Mei 2011 Antwoord van J. ( Hans ) de Wit |
Wat is de commerciële meerwaarde van duurzaam vastgoed?Lars van de Waeren heeft via Twitter de volgende vraag voorgelegd aan BouwProfs. Wat is de commerciële meerwaarde van duurzaam vastgoed? Da… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
10 |
13 Mei 2011 Antwoord van Ger van der Zanden |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door