De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Welke mogelijkheden voor ventilatie zie ik over het hoofd?Raymond Mos is bouwkundig adviseur bij Het Gebouw. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt Raymond de volgende vraag: Ik ben een uitbouw aa… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
14 |
25 Mrt 2011 Antwoord van Ing. J.O. 't Hooft |
Wie heeft er ervaring met het zuiverspuiten van betonpannen met als vervolg coaten?Tonnie van Kessel stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Wie heeft er ervaring met het zuiverspuiten van betonpannen me… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
12 |
24 Mrt 2011 Antwoord van Ronald van der Kooij |
DUURZAAM EN INTERNATIONAAL SAMENWERKEN ?SusAr, Sustainable Architecture, organiseert om de paar maanden interessante lezingen, een minimarkt van duurzame bouwproducten en een rond… Door Olthaar Ontwerpen begonnen in Duurzaamheid |
0 | 24 Mrt 2011 |
Zwembadbouwer zoekt bedrijven die ruwbouw willen verzorgen...Maurice van den Heuvel is werkzaam voor Azalp. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Ik ben een zwembadbouwer en z… Door Michel Eek begonnen in Bouwvragen |
9 |
21 Mrt 2011 Antwoord van Bob Bles |
Aannemer en constructeur gezocht met aantoonbare ervaring in bouwen van kelders onder bestaande woningen.Camilo Ridderplaat is interieur architect en eigenaar van Urban Habitats. Op BouwProfs stelt Camilo de volgende vraag: Gezocht: constructeu… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
7 |
17 Mrt 2011 Antwoord van Henk Schuring |
Autodesk Revit OndersteuningBouwgerelateerde bedrijven zoals architectenbureaus, ingenieursbureaus of bureaus voor bouwmanagement gaan vaak enthousiast aan de slag met… Door Patrick Fokke begonnen in Bouwvragen |
0 | 16 Mrt 2011 |
Een hulpmiddel voor de bouwplaatslogistiekBeste mensen, Voor mijn afstudeeronderzoek aan de Technische Universiteit in Eindhoven ben ik bezig met het ontwikkelen van een 'digitaal'… Door Mark ten Thije begonnen in BouwProfs discussie |
8 |
15 Mrt 2011 Antwoord van Jeroen nagel |
Afvalstoffen herbruik een taak voor overheid of de gewone burger man/vrouw thuis?Afvalstoffen herbruik een taak voor de overheid of de gewone burger man/vrouw thuis? Door Ronald van der Kooij begonnen in Bouwvragen |
1 |
13 Mrt 2011 Antwoord van Ronald van der Kooij |
Vloerverwarming onder een terras of open serreHallo, wie heeft er ervaring met vloerverwarming onder een terras of open serre. Wij hebben een restaurant als opdrachtgever welke vraagt… Door Jan Broekman begonnen in Bouwvragen |
5 |
11 Mrt 2011 Antwoord van Rien van der Poel |
Welk bedrijf kan een aardwarmtepomp installatie leveren voor part. nieuwbouwwoning? (niet projectmatig)Richard Dohmen is eigenaar van M3 Makelaardij. Op BouwProfs stelt hij de volgende vraag: Ik ben op zoek naar een bedrijf dat een aardwarmte… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
10 |
11 Mrt 2011 Antwoord van Siemen Veenstra |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door