De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Verbeteren geluidisolatie tussen ruimten, oplossing zoeken in de wand of het plafond?Denis Scholten stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: De geluidsoverdracht tussen kantoorruimten is te hoog. Situatie… Door Michel Eek begonnen in Bouwvragen |
9 |
9 Mrt 2011 Antwoord van Aldrik Bakker |
domotica systemen; welke wensen worden niet gehoord?Woonconsumenten worden dagelijks met slimme technologie geconfronteerd, in de auto, bij het openbaar vervoer, in winkels en bij bedrijven.… Door Wieringa begonnen in BouwProfs discussie |
0 | 8 Mrt 2011 |
Wie heeft ervaring met het plaatsen van enkelglas op een verandadak dmv pallas profiel?Aart Bouman is eigenaar van de XL Store Glas en Verf Groothandel Woudenberg. Op BouwProfs stelt Aart de volgende vraag: Heeft iemand ervari… Door Michel Eek begonnen in Bouwvragen |
0 | 8 Mrt 2011 |
Kozijn detailsBeste Bouwprofs, Voor mijjn workshop detailleren ben ik zoek naar de detailleringen van een ("bloemenraam"), een raamkozijn dat buiten d… Door Alex Noort begonnen in Bouwvragen |
6 |
8 Mrt 2011 Antwoord van M.Dirkmaat |
Duurzaamheid startenKlein met DUURZAAMheid starten makkelijk? Door hennie van malsen begonnen in Duurzaamheid |
0 | 4 Mrt 2011 |
jaren '20 kozijndetailleringenBeste Bouwprofs, In mijn eigen woning uit 1924 die ik 3 jaar geleden heb gekocht hebben ze in 1969 aluminium kozijnen geplaatst. Nu is h… Door Peter Driessen begonnen in Bouwvragen |
8 |
3 Mrt 2011 Antwoord van Jan Fieten |
aanrij schade damwandprofielenik heb een klant met behoorlijke aanrij schade van de damwandprofielen van zijn gebouwen. Mijn vraag is hoe dit te herstellen is zonder nie… Door Kees Mutsaers begonnen in Bouwvragen |
1 |
2 Mrt 2011 Antwoord van Vincent Pot |
Nieuw dak: mét of zonder zonnepanelen? Welk bedrijf kan adviseren?Cris Caanen is projectleider nieuwe media bij Royal Mosa. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Nieuw dak: mét of… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
21 |
28 Feb 2011 Antwoord van Gerben van Dijk |
Kan iemand mij helpen aan Novolux plafondplaten van ca 7mm dik?Robertjan Pijpers is directeur bij van wijngaarden + Co BV. In de Linkedin groep van BouwProfs stelt Robertjan de volgende vraag: Kan ieman… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
2 |
25 Feb 2011 Antwoord van J |
Vloerverwarming en legionella eisen, waar moet je rekening mee houden?Wij gaan een nieuwbouwproject beginnen. Vanuit de kopers wordt er nu gevraagd om optioneel vloerverwarming aan te bieden. Het ontwerp is kl… Door Michel Eek begonnen in Bouwvragen |
23 |
25 Feb 2011 Antwoord van jacques serle |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door