De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Biologisch EPS, zit de bouw er op te wachten of niet?Frank Koster is CEO bij Termocomfort Nederland. Op Duurzaam In Ontwikkeling stelt Frank de volgende vraag: Komende bouwbeurs is de introduc… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
7 |
10 Feb 2011 Antwoord van Eduard Rutten |
Gezocht: vloerverwarming < 30 °C aanvoertemperatuurVoor een goede werking van wamtepompen is het essentieel dat met een zo laag mogelijke afgifte temperatuur kan worden gewerkt. Hoe lager de… Door Siemen Veenstra begonnen in Bouwvragen |
0 | 10 Feb 2011 |
Vloerverwarming in uitbreiding wel of niet op vloerisolatie?Robert Schröer heeft op BouwProfs de volgende vraag gesteld: Aan de achterzijde van de woonkamer een bestaande uitbreiding met vocht p… Door Michel Eek begonnen in Bouwvragen |
0 | 9 Feb 2011 |
Ik ben op zoek naar 3 laags isolatieglas, brandvertragend.Rinus Haarman is projectbegeleider bij ITS Raalte. Rinus heeft de volgende vraag: Ik ben op zoek naar 3 laags brandvertragend isolatie gla… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
11 |
9 Feb 2011 Antwoord van Michel van Rijswijck |
Wie weet veel van 0 energie woningen af?Gert van Dorsten heeft in de linkedin subgroep Duurzaam Bouwen van BouwProfs de volgende vraag gesteld: "Ik ben de mogelijkheid aan het ond… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
36 |
9 Feb 2011 Antwoord van Ivo Opstelten |
Welke eenvoudige ontwerp- of bouwtip heeft u om een gebouw direct duurzamer te maken zonder extra kosten?Is het mogelijk om duurzaam (houdbaar) te werken in de bouw zonder dat de kosten direct hard oplopen? In de VS is vorig jaar een groot onde… Door Andre Letsch begonnen in Duurzaamheid |
9 |
8 Feb 2011 Antwoord van Matthias de Vries |
Wie kan mij helpen aan een verwerker van skybond alu panelen?Henk Timmer is eigenaar van Aannemingbedrijf Timmer & Schuur. Henk heeft de volgende vraag:Voor een bijzondere klus hebben wij gezette… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
16 |
7 Feb 2011 Antwoord van J.M. Lieverdink |
Leegstand in kantoren oplossen door aanpassing aan behoefte en prijs verlaging.Door de leegstand in kantorenland wordt er niets ondernomen om dit op te vullen. Door de ruimten te up-graden of aan te passen met minimal… Door Marco Bakker begonnen in BouwProfs discussie |
0 | 7 Feb 2011 |
Hoe duurzaam vindt u de huidige duurzaamheidslabels eigenlijk?Ondanks tal van duurzame maatregelen, scoort een gebouw laag in een GreenCalc- of BREEAM-berekening. Of een gebouw scoort goed volgens het… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
10 |
7 Feb 2011 Antwoord van Taco van den Broek |
Wat worden de trends op het gebied van duurzaam bouwen in 2011?2011 is inmiddels ruim een maand oud. Tijd voor een inventarisatie en voor een vraag aan u als bouwprof met een interesse in duurzaam bouwe… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
0 | 3 Feb 2011 |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door