De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Gezocht : verwarmings afgiftesystemen met watertemperatuur < 30°Cvoor warmtepompprojecten ben ik op zoek naar informatie en leveranciers van warmte-afgiftesystemen waarbij de aanvoertemperatuur maximaal i… Door Siemen Veenstra begonnen in Bouwvragen |
2 |
23 Feb 2011 Antwoord van Hans Rutte |
Loodvervangers op dakenEr wordt in de bouw nog steeds erg veel lood verwerkt. Toch zien we dat er steeds meer lood vervangers op de markt komen. Stel u kunt kieze… Door Marco van der Aar begonnen in Bouwvragen |
9 |
23 Feb 2011 Antwoord van Geert van Eupen |
gebruikt dakgrind upcyclenhet verwijderen van gevaarlijke stoffen uit gebruikt dakgrind is niet het enige wat recycling van het grind inhoud, het wordt naast het was… Door Ronald van der Kooij begonnen in Duurzaamheid |
0 | 21 Feb 2011 |
Cradle 2 Cradle tijdens de ontwerpfase, waar moet je rekening mee houden?Om een Cradle 2 Cradle product goed in de markt te kunnen zetten dient men al in de ontwerpfase van het product de “cradle to cradle princp… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
5 |
21 Feb 2011 Antwoord van Maarten Wiersma |
Wordt het tijd voor een website met actuele terugverdientijden bij inzet duurzaam bouwen?Op de weblog duurzaamgebouwd.nl pleit bouweconoom Hans Hidden voor het ontwikkelen van een nieuwe website. Zijn idee luidt: "Zou het niet i… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
7 |
19 Feb 2011 Antwoord van Michaël de Vos |
Investeerders gezocht voor C2C autarktisch waterpaviljoen in RotterdamHet komende jaar willen wij een volledig autarktisch waterpaviljoen gaan bouwen met gebruik van C2C en de ambitie om CO2 positief te worden… Door Menno Gijrath begonnen in Duurzaamheid |
0 | 17 Feb 2011 |
ZUCHT, waarom is het zo moeilijk een betrouwbare AANNEMER in Rotterdam te vinden....Linda Zadelaar is interior designer - eigenaar van Vrij Design BNI. In de BouwProfs groep doet ze de volgende oproep:ZUCHT, waarom is het z… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
22 |
17 Feb 2011 Antwoord van Barry van de Laar |
Wie kan mij vertellen wat de isolatiewaarde is van een groen dak?Jacqueline Winnen heeft op BouwProfs de volgende vraag gesteld: Wie kan mij vertellen wat de isolatiewaarde is van een groen dak? En is het… Door Andre Letsch begonnen in Bouwvragen |
16 |
16 Feb 2011 Antwoord van Bernard Blokzijl |
Gigantische bouwkundige is beschikbaar of is hij te oud ??Ik ben op zoek naar een goede werkgever voor mijn oom, een gigantische bouwkundige welke ze hele leven in de bouw werkzaam is geweest van i… Door NaBeij Bouwadvies, Marchel begonnen in BouwProfs discussie |
0 | 15 Feb 2011 |
verbouwingGiesbers Rotterdam Door Hein Geenen begonnen in Bouwvragen |
0 | 15 Feb 2011 |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door