De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Weergegeven discussies |
---|
Wanneer spreken we van een spouwmuur?Wat is eigenlijk de definitie van een spouwmuur? In mijn beleving geldt dat wanneer de spouw groter is dan 150 mm er sprake is van twee nie… Door BouwProfs Redactie begonnen in BouwvragenLaatste antwoord |
Welk project waar jij aan (mee) gewerkt hebt vind jij het toonbeeld van duurzaamheid?Op BouwProfs gaan we de beste duurzame projecten van de afgelopen jaren op een rij zetten. Vandaar dat we aan jou vragen een project te noe… Door Michel Eek begonnen in DuurzaamheidLaatste antwoord |
Waar heb jij jouw passie voor bouwen opgelopen?Inmiddels is het alweer 7 jaar geleden dat ik met een aantal enthousiastelingen BouwProfs begonnen ben. Als relatieve buitenstaander (ik he… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussieLaatste antwoord |
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Welk type verwarming raden jullie nu aan voor bestaande bouw?Stel: een klant woont in een redelijk geïsoleerde jaren '80-woning, en de cv-ketel gaat stuk. Wat raden jullie dan in het algemeen aan? All… Door Leo Kranenburg begonnen in Bouwvragen |
0 | 20 Nov 2024 |
Van Rechtswege vergunning verleendGoedemorgen, Even een vraag over vergunningen. Voor 1 januari 2024 kon een vergunning aanvraag van Rechtswege verleend worden indien de… Door Andries Koster begonnen in Bouwvragen |
0 | 16 Okt 2024 |
isolatie metalstud - geluiddoorslag en lekkenvoor een project worden dubbele metalstudwanden toegepast als woningscheiding, voorzien van een spouw. mijn ervaring met metalstud is redel… Door Aldrik Bakker begonnen in Bouwvragen |
0 | 30 Mei 2024 |
Afwerking gezaagde geangobeerde dakpannenBij de kilgoot zijn de geangobeerde dakpannen gezaagd. Hoe kun je het beste de zichtbare zaagzijde afwerken ? Door Henk Zenderink begonnen in Bouwvragen |
0 | 13 Dec 2023 |
Bestaand dak na-isoleren: kan dit wel of niet?Hallo professionals, Wij willen ons bestaande schuine dak laten na-isoleren van binnenuit, maar krijgen van vrijwel iedere partij die we b… Door Leo Kranenburg begonnen in Bouwvragen |
0 | 20 Sept 2023 |
Backup collega ontwerp en bouwbegeleiding gezocht regio Den HaagIk zoek een collega die mij bij tijd en wijlen kan vervangen in het kader van de continuiteits garantie die ik mijn clienten wil geven. Ik… Door Nico van der Kuip begonnen in Bouwprof gezocht! |
0 | 16 Apr 2023 |
Opzichter bouwkunde restauratie gezocht Den HaagBeste collegas, Ik zoek een ervaren free lance opzichter voor de gedeeltelijke restauratie (gevelkozijnen en geveltimmerwerk van een rijksm… Door Nico van der Kuip begonnen in Bouwprof gezocht! |
0 | 16 Apr 2023 |
gemetselde balkon balustradeGoedendag, Bij een project waar ik ben gevraagd om te begeleiden is er een probleem met het metselwerk ontstaan. bij een appartementen geb… Door J van Duijvenbode begonnen in Bouwvragen |
0 | 13 Mrt 2023 |
Buitenmuur isolatie houtskeletbouwGoedemiddag, wij willen graag de buitenmuur van onze HSB woning extra isoleren (150 mm EPS + stuc). In plaats van EPS aan te brengen op he… Door Rene Thijssen begonnen in Bouwvragen |
0 | 16 Jan 2023 |
Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?De winter komt eraan... Met de hoge gas- en stroomprijzen zullen veel mensen zoeken naar een efficiënte, voordelige manier om de woonkamer… Door Leo Kranenburg begonnen in Bouwvragen |
16 |
13 Sept 2022 Antwoord van Ton Willemsen |
Welkom bij
BouwProfs
Switch to the Mobile Optimized View
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door