BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Dennis Hauer heeft 30 Jan 2012 gereageerd op Hoe krijg je een duurzaam ontwerp geslaagd, en welke rol speelt groen hierin?
Dennis Hauer heeft 6 Dec 2011 gereageerd op De bouwwereld, het lijkt soms net echt.
Dennis Hauer heeft 5 Dec 2011 gereageerd op Collectief warmtenet versus individueel systeem, wat zijn de verschillen?
Dennis Hauer heeft 25 Mrt 2011 gereageerd op 80% van de leegstaande kantoren verdient de sloopkogel…
Dennis Hauer heeft 16 Mrt 2011 gereageerd op Cradle to cradle heeft het imago van greenwasher voor onnodige nieuwbouw...
Dennis Hauer heeft 11 Feb 2011 gereageerd op Wie kan mij vertellen wat de isolatiewaarde is van een groen dak?
Dennis Hauer heeft 14 Dec 2010 gereageerd op Wie kan mij tippen voor een bedrijf dat bouw- en milieutechnische (pre)-rapportages opstelt?
Dennis Hauer heeft 30 Nov 2010 gereageerd op Vraag over na-isolatie betonvloer.
Dennis Hauer heeft 10 Nov 2010 gereageerd op Nederlandse architecten ervaren vraag naar duurzame (bouw)materialen. U ook?
Dennis Hauer heeft 14 Okt 2010 gereageerd op Moet de focus van C2C niet veel meer liggen in hergebruik van bestaand vastgoed?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.