BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Bert Heerbaart heeft 11 Nov 2014 gereageerd op Hoe isoleer ik het beste een muur aan de buitenzijde als deze gelegen is op het noord westen?
Bert Heerbaart heeft 10 Nov 2014 gereageerd op Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?
Bert Heerbaart heeft 17 Okt 2014 gereageerd op Kan een spouwmuur met aan de buitenkant isolatie damp open zijn?
Bert Heerbaart heeft 7 Feb 2014 gereageerd op Is het injecteren in bouwmuren een blijvende oplossing tegen optrekkend vocht?
Bert Heerbaart heeft 31 Dec 2013 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?
Bert Heerbaart heeft 30 Dec 2013 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?
Bert Heerbaart heeft 19 Nov 2013 gereageerd op Verlijmen van steenstrips op een vlakke ondergrond.
Bert Heerbaart heeft 11 Nov 2013 gereageerd op Gezocht: Aannemer voor nieuw te bouwen energie-neutrale woning (HSB).
Bert Heerbaart heeft 4 Nov 2013 gereageerd op Koudebrug onderbreking uitvoeren in foamglas perinsul of in prostelko, wat is beter?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.