BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
George Balsing heeft 23 Apr 2013 gereageerd op Icynene isolatie, wie heeft ervaring met deze foam?
George Balsing heeft 2 Apr 2013 gereageerd op Koude aan de vloer en temperatuurverschil vloer vs ooghoogte. Hoe kan dit en hoe op te lossen?
George Balsing heeft 22 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?
George Balsing heeft 19 Nov 2012 gereageerd op Hoe bewaak ik het beste de waarden van de thermische schil?
George Balsing heeft 8 Okt 2012 gereageerd op De “Rc 5 discussie” is geen wervend uithangbord voor de Nederlandse bouw.
George Balsing heeft 23 Aug 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?
George Balsing heeft 19 Jul 2012 gereageerd op Wie heeft er meer ideeën voor een duurzaam / energie zuinige te bouwen woning? - RC 5
George Balsing heeft 23 Apr 2012 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.