BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Henriette Stroucken (10)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"In Venlo lopen we voorop en ik mag meedenken over diverse  C2C projecten. We werken…"

Henriette Stroucken heeft 30 Mrt 2011 gereageerd op Producten gezocht die ontworpen zijn vanuit het C2C principe.

14 25 Okt 2011
Antwoord van Beate Bouwman

"Ik vraag me af of de mensen die hier hier over hebben wel weten wat Cradle to Cradle…"

Henriette Stroucken heeft 16 Mrt 2011 gereageerd op Cradle to cradle heeft het imago van greenwasher voor onnodige nieuwbouw...

10 28 Mrt 2011
Antwoord van Marc Roos

"Misschien onnodig te melden maar toch: er is een groot verschil tussen hergebruiken …"

Henriette Stroucken heeft 23 Feb 2011 gereageerd op Herbruik bouwafval - sloopafval bij renovatie

10 4 Nov 2011
Antwoord van Ing. J.O. 't Hooft

"Natuurlijk is dat een goede start. Er worden ook nieuwe technieken ontwikkeld om dit…"

Henriette Stroucken heeft 23 Feb 2011 gereageerd op Herbruik bouwafval - sloopafval bij renovatie

10 4 Nov 2011
Antwoord van Ing. J.O. 't Hooft

"Beste Rinus, stel de vraag eens aan Scheuten glas in Venlo, die zijn op allelei gebi…"

Henriette Stroucken heeft 3 Feb 2011 gereageerd op Ik ben op zoek naar 3 laags isolatieglas, brandvertragend.

11 9 Feb 2011
Antwoord van Michel van Rijswijck

"Betse Wilco, in de internationale samenwerking (IS) las ik een artikel over architec…"

Henriette Stroucken heeft 6 Jan 2011 gereageerd op Gezocht: bedrijf dat woningen als bouwpakket kan leveren en plaatsen voor project in Koerdistan

29 22 Jan 2011
Antwoord van Dirk Arnauts

"Mij lijkt dat beide belangrijk zijn en dat een aantal mensen niet geheel weten wat C…"

Henriette Stroucken heeft 9 Dec 2010 gereageerd op Cradle to Cradle als basis voor een nieuw samenwerkingsmodel in de bouw?

8 9 Dec 2010
Antwoord van Maarten Wiersma

"Beste mensen, ik deel de mening dat de ontwerpers niet weten wat Cradle to Cradle is…"

Henriette Stroucken heeft 3 Dec 2010 gereageerd op Uw mening over dit eerste duurzaam drijvend kantoorpand.

6 3 Dec 2010
Antwoord van Henriette Stroucken

"Beste mensen, Het industriegebied waarop de Floriade in 2012 plaats zal vinden is hi…"

Henriette Stroucken heeft 27 Okt 2010 gereageerd op (Hoe) zijn industrieterreinen cradle to cradle te maken?

4 28 Okt 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Beste meneer Eek, De meeste bedrijven die in meemaak moeten wel kijken naar pragmat…"

Henriette Stroucken heeft 3 Okt 2010 gereageerd op Cradle to Cradle implementatie, in hoeverre houdt u rekening met processen die niet C2C geënt zijn??

1 3 Okt 2010
Antwoord van Henriette Stroucken

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+