BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Elske van de Fliert (8)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dank je Kees, niet altijd dat ik iemand tegenkom die het eens is. En sorry @Rinus,…"

Elske van de Fliert heeft 14 Jan 2014 gereageerd op Spaanplaat gemaakt van mais korrels. Wie weet hier meer van?

11 14 Jan 2014
Antwoord van Elske van de Fliert

"Er is geen voedselschaarste als zodanig op de wereld, sommige mensen hebben veel te…"

Elske van de Fliert heeft 10 Jan 2014 gereageerd op Spaanplaat gemaakt van mais korrels. Wie weet hier meer van?

11 14 Jan 2014
Antwoord van Elske van de Fliert

"Ja, interessante stelling Leo!"

Elske van de Fliert heeft 6 Jan 2014 gereageerd op Waar wil jij het in 2014 over hebben?

12 20 Jan 2014
Antwoord van jacques serle

"Een succesvol 2014 met voor iedereen kansen. Interessante thema's voor mij zijn aanb…"

Elske van de Fliert heeft 3 Jan 2014 gereageerd op Waar wil jij het in 2014 over hebben?

12 20 Jan 2014
Antwoord van jacques serle

"Dat werkt als een zonnetje! Ik vind het een mooi overzicht geworden, gefeliciteerd."

Elske van de Fliert heeft 24 Jun 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Ik vind dat de bouw al enorme stappen heeft gemaakt in de afgelopen jaren. Als ik zi…"

Elske van de Fliert heeft 1 Mrt 2013 gereageerd op De bouw moet haar houding veranderen... maar hoe?

2 1 Mrt 2013
Antwoord van Elske van de Fliert

"Dag Michel, Het is misschien een beetje te indirect, maar kan nog wel eens handig z…"

Elske van de Fliert heeft 15 Feb 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+