BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ron Reijnders (98)

Discussies waarop is gereageerd (97) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"met onafhankelijk toezicht ontdek je meer maar ook niet alles  "

Ron Reijnders heeft 9 Jun 2015 gereageerd op Is private kwaliteitsborging de slager die zijn eigen vlees keurt?

8 22 Jun 2015
Antwoord van jacques serle

"Zie mijn reactie in de BouwProfs Linkedin groep."

Ron Reijnders heeft 9 Jun 2015 gereageerd op Is private kwaliteitsborging de slager die zijn eigen vlees keurt?

8 22 Jun 2015
Antwoord van jacques serle

"Ben het deels met de inbrenger eens maar ook met Emiel; het is sterk afhankelijk van…"

Ron Reijnders heeft 4 Apr 2015 gereageerd op Bodemverbetering standaard maken bij nieuwbouw woningen?

2 4 Apr 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"ik sluit me helemaal bij frank van nunen aan. moet je als maatschappij ook niet will…"

Ron Reijnders heeft 30 Mrt 2015 gereageerd op Bouwleges ook geheven over energiebesparende maatregelen?

12 31 Mrt 2015
Antwoord van Frank van Unen

"mijn reactie is op LinkedIn geplaatst"

Ron Reijnders heeft 20 Mrt 2015 gereageerd op Waarom moeten veel bouwbedrijven nog steeds smeken om het vertrouwen van de opdrachtgever?

2 20 Mrt 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"altijd jammer als de gegevens over meerdere sites worden verspreid (consumenten zull…"

Ron Reijnders heeft 17 Nov 2014 gereageerd op Zijn we als sector toe aan een 'iens' voor de bouw?

10 17 Nov 2014
Antwoord van Ron Reijnders

"  "

Ron Reijnders heeft 16 Nov 2014 gereageerd op Zijn we als sector toe aan een 'iens' voor de bouw?

10 17 Nov 2014
Antwoord van Ron Reijnders

"In de GWW neemt de meting en registratie via PastPerformance-meting snel toe. (dat i…"

Ron Reijnders heeft 14 Nov 2014 gereageerd op Zijn we als sector toe aan een 'iens' voor de bouw?

10 17 Nov 2014
Antwoord van Ron Reijnders

"Ik ga met Philip mee. een gemeente is niet verantwoordelijk voor bijzondere voertuig…"

Ron Reijnders heeft 10 Okt 2014 gereageerd op Hoe groot mag het hoogteverschil zijn bij een uitrit?

4 10 Okt 2014
Antwoord van Ron Reijnders

"bedoel je dan bij portalen e.d. een 2e moer aan de bovenzijde of aan de onderzijde? …"

Ron Reijnders heeft 8 Okt 2014 gereageerd op Wanneer pas je dubbele moeren toe (en halve moeren)?

5 8 Okt 2014
Antwoord van Ron Reijnders

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+