BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ron Reijnders (98)

Discussies waarop is gereageerd (97) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"wees gewoon blij met het feit dat je daardoor ook minder risico loopt (dan bij eigen…"

Ron Reijnders heeft 8 Jan 2014 gereageerd op Jaagt de gemeente Amsterdam aannemers op kosten?

9 10 Jan 2014
Antwoord van Ron Reijnders

"Ik snap heel goed waarom Amsterdam het een variant/ synoniem van TBS noemt. Het heef…"

Ron Reijnders heeft 8 Jan 2014 gereageerd op Jaagt de gemeente Amsterdam aannemers op kosten?

9 10 Jan 2014
Antwoord van Ron Reijnders

"Iedereen heeft met dit soort onderwerpen gelijk maar dan wel ieder vanuit zijn eigen…"

Ron Reijnders heeft 12 Dec 2013 gereageerd op In de bouw is het wachten tot de bom barst...

16 16 Dec 2013
Antwoord van Douwe Jan Joustra

"Mij ontgaat de logica van Verhagen. een gemeente bouwt niet zelf en als er minder te…"

Ron Reijnders heeft 26 Nov 2013 gereageerd op Zijn gemeenten het zand in de motor van de haperende bouwsector?

11 28 Nov 2013
Antwoord van jacques serle

"stellen we hier het label niet wat te hoog in aanzien? Het is wat Chris B zegt; je k…"

Ron Reijnders heeft 27 Aug 2013 gereageerd op Moeten zonnepanelen wel opgenomen worden in het energielabel?

20 27 Aug 2013
Antwoord van Ben Klunder

"@ Jacques S: wat je zegt over deskundigen en hoe je je woorden kiest is wel erg gene…"

Ron Reijnders heeft 20 Aug 2013 gereageerd op Wat zijn de ervaringen met de cowboys onder de aannemers?

17 14 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"Persoonlijk vind ik dit te bemoeizuchtig van de gemeente maar .. smaken verschillen…"

Ron Reijnders heeft 20 Aug 2013 gereageerd op Mooi roze is niet lelijk, of toch wel?

9 20 Aug 2013
Antwoord van Ron Reijnders

"ik wil eerst weten waarom dat is teruggebracht ; pas dan kan je er echt goed op inga…"

Ron Reijnders heeft 6 Jun 2013 gereageerd op Wat zijn jouw ervaringen met het terugbrengen van de diameter riool?

4 6 Jun 2013
Antwoord van Michaël de Vos

"1. ik vermoed dat dit voorbeeld geen gelijkwaardige constructie is. 2. en dan minder…"

Ron Reijnders heeft 4 Jun 2013 gereageerd op Snelle bouwtijd is slecht voor de werkgelegenheid op de bouw!

24 5 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Matthias, ben ik met je eens maar anderzijds betekenen al die claims toch een prijsv…"

Ron Reijnders heeft 16 Mei 2013 gereageerd op Een veilige bouw: hoe gaan we het aantal bouwfouten nu eindelijk eens effectief terugbrengen?

15 21 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+