BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik mag al die limburgers wel. Maria vd H herkende me als jarenlange CDA`er op een CD…"

jacques serle heeft 9 Aug 2010 gereageerd op Gaat boeterente de aannemer ook echt helpen?

8 10 Apr 2013
Antwoord van jacques serle

"Meerdere panden naast elkaar met de zelfde eigenaar heeft toch niets met bouwen te m…"

jacques serle heeft 9 Aug 2010 gereageerd op Woningen samenvoegen

12 9 Aug 2010
Antwoord van jacques serle

"In de zeventiger jaren heb ik het meegemaakt dat vier panden aan één kwamen. Destijd…"

jacques serle heeft 6 Aug 2010 gereageerd op Woningen samenvoegen

12 9 Aug 2010
Antwoord van jacques serle

"http://www.panzerfaust.org/?p=3968 Waarom geen energie-eilanden bouwen, dat is tenmi…"

jacques serle heeft 2 Aug 2010 gereageerd op Overcapaciteit wind- en zonne-energie opslaan of leveren aan het net?

7 2 Aug 2010
Antwoord van jacques serle

"Opslag in een verhoogd of verlaagd watermeer (zoals plan waterman)"

jacques serle heeft 2 Aug 2010 gereageerd op Overcapaciteit wind- en zonne-energie opslaan of leveren aan het net?

7 2 Aug 2010
Antwoord van jacques serle

""Grappig is dat bij kleine en eigen bedrijven de faalkosten een stuk lager zijn. " D…"

jacques serle heeft 2 Aug 2010 gereageerd op Faalkosten bouw lopen op in plaats van terug.

18 19 Dec 2010
Antwoord van Michel Tonino

"Hele dag "oorverdovende stilte" hier. Pas was die bouwfraude-klokkenluider nog op de…"

jacques serle heeft 27 Jul 2010 gereageerd op Kartelafspraken bij inkooptrajecten... hoe herken je ze?

2 9 Aug 2010
Antwoord van jacques serle

"http://communities.zeelandnet.nl/data/albumpje/ geb 1950 te Amsterdam één jaartje we…"

jacques serle heeft 25 Jul 2010 gereageerd op Bouwprofs stellen zich aan elkaar voor.

85 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

"Bouwvak is niet meer van deze tijd... daar ben ik het mee eens. Eigenlijk wordt er b…"

jacques serle heeft 25 Jul 2010 gereageerd op Bouwvak is niet meer van deze tijd... eens of oneens?

21 15 Aug 2010
Antwoord van Michel Eek

"Wat dacht je van kleur tijdelijk oranje? Ben ik van Duitschen-bloed?"

jacques serle heeft 9 Jul 2010 gereageerd op Mooi roze is niet lelijk, of toch wel?

9 20 Aug 2013
Antwoord van Ron Reijnders

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+