BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Robots kunnen een groot aantal variaties maken. Niet te onderscheiden van handwerk.…"

jacques serle heeft 19 Feb 2015 gereageerd op Wat iedereen zou moeten weten over het bouwen met hout...

19 19 Feb 2015
Antwoord van Peer Schoofs

"Aan het begin van de elektrische auto stond het Shell onderzoek met de brandstofcel…"

jacques serle heeft 4 Feb 2015 gereageerd op Klimaatcrisis of niet, landen moeten niet beknopt worden in hun energiebehoefte.

12 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"Er zijn tegenwoordig damwand (golf) platen te koop met aan de binnenkant een absorbe…"

jacques serle heeft 4 Feb 2015 gereageerd op Hoe bestrijd ik condens vorming in een geïsoleerde loods?

15 4 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"Ambtenaren maken er een sport van om de boel te traineren en van uitstel afstel te m…"

jacques serle heeft 4 Feb 2015 gereageerd op Is de Omgevingsvergunning terecht geweigerd vanwege een Beheersverordening?

4 6 Feb 2015
Antwoord van Andries Koster

"NOS TT P121Dak van glas tegen rot en vocht. Bij voormalig Kamp Westerbork is de gla…"

jacques serle heeft 3 Feb 2015 gereageerd op Hoe bestrijd ik condens vorming in een geïsoleerde loods?

15 4 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"Wat ik in de praktijk zag dat de ondergrond eerst ruw gemaakt werd voor betere hecht…"

jacques serle heeft 29 Jan 2015 gereageerd op Schilderen natte balkonvloer, welk verf systeem is geschikt?

9 29 Jan 2015
Antwoord van jacques serle

"Als het naar commerciële partijen gaat zou de buitenwerking-schade volledig verzeker…"

jacques serle heeft 22 Jan 2015 gereageerd op Wat is wel en wat is niet acceptabel binnen een prestatiecontract?

1 22 Jan 2015
Antwoord van jacques serle

"  ...De resultaten van de aardgaswinning kunnen voor veel werk zorgen ivb verzakking…"

jacques serle heeft 12 Jan 2015 gereageerd op Hoe lastig is het voor een ZZP'er in de bouw om opdrachten te verwerven?

7 13 Jan 2015
Antwoord van Ruud Kerkhof

"Een liter of twintig chloor er over heen gooien en de schimmels zijn weg. Op warme z…"

jacques serle heeft 10 Jan 2015 gereageerd op Welke oplossingen zijn er om isolatie te laten drogen na lekkage?

6 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

"Ik ken iemand die wil heel graag in die branche werken en heeft dat lang gedaan maar…"

jacques serle heeft 10 Jan 2015 gereageerd op Lift- en roltrappen deskundige in Noord Spanje gezocht. Omgeving Santander.

1 10 Jan 2015
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+