BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Dennis Hauer (20)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Bouwen met Groen en Glas houdt zich bezig met het bevorderen van groen en daglicht i…"

Dennis Hauer heeft 30 Jan 2012 gereageerd op Hoe krijg je een duurzaam ontwerp geslaagd, en welke rol speelt groen hierin?

29 10 Feb 2012
Antwoord van Manon Nederpel

"Beste Jeroen, Mooi streven, maar anders dan bij het kopen van een auto of fiets waar…"

Dennis Hauer heeft 6 Dec 2011 gereageerd op De bouwwereld, het lijkt soms net echt.

19 8 Dec 2011
Antwoord van Ing. René Verlaan

"Ik lees weinig over het feit dat je bij een collectief systeem zoals stadswarmte de…"

Dennis Hauer heeft 5 Dec 2011 gereageerd op Collectief warmtenet versus individueel systeem, wat zijn de verschillen?

12 5 Dec 2011
Antwoord van Frans van Dijk

"Wat mij in het stuk nogal opvalt is de bewering dat de kantorenparken niet geschikt…"

Dennis Hauer heeft 25 Mrt 2011 gereageerd op 80% van de leegstaande kantoren verdient de sloopkogel…

15 1 Apr 2011
Antwoord van Sebastiaan van Doorn

"Het valt mij op dat er in het artikel vanuit wordt gegaan dat C2C en nieuwbouw bij e…"

Dennis Hauer heeft 16 Mrt 2011 gereageerd op Cradle to cradle heeft het imago van greenwasher voor onnodige nieuwbouw...

10 28 Mrt 2011
Antwoord van Marc Roos

"In de berekeningen mag een groen dak inderdaad niet meegenomen worden om de eerder g…"

Dennis Hauer heeft 11 Feb 2011 gereageerd op Wie kan mij vertellen wat de isolatiewaarde is van een groen dak?

16 16 Feb 2011
Antwoord van Bernard Blokzijl

"Beste Mark, Ik kan je hier goed bij helpen. Vanuit mijn achtegrond als architect BNA…"

Dennis Hauer heeft 14 Dec 2010 gereageerd op Wie kan mij tippen voor een bedrijf dat bouw- en milieutechnische (pre)-rapportages opstelt?

23 29 Dec 2010
Antwoord van Geurt Breukink

"Even heel pragmatisch, je kunt het ook zoeken in de buitenwanden. Als je een hoogwaa…"

Dennis Hauer heeft 30 Nov 2010 gereageerd op Vraag over na-isolatie betonvloer.

14 11 Jan 2011
Antwoord van Beate Bouwman

"Ik vind de toename van de vraag naar duurzame materialen op zich een goede ontwikkel…"

Dennis Hauer heeft 10 Nov 2010 gereageerd op Nederlandse architecten ervaren vraag naar duurzame (bouw)materialen. U ook?

11 12 Nov 2010
Antwoord van J.W.M. Jekkers

"Ik ben het niet helamaal eens met het eerste deel van de stelling, een duurzaam gebo…"

Dennis Hauer heeft 14 Okt 2010 gereageerd op Moet de focus van C2C niet veel meer liggen in hergebruik van bestaand vastgoed?

13 14 Okt 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+