BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Ton Vanson heeft 7 Jul 2014 gereageerd op Hoe en met welk product of systeem kan ik het beste een kruipkelder opvullen / isoleren (20 - 25 cm)?
Ton Vanson heeft 3 Sept 2013 gereageerd op Schimmel geconstateerd op spaanplaat achter het knieschot, hoe te handelen?
Ton Vanson heeft 11 Jul 2013 gereageerd op Wanneer spreken we van een spouwmuur?
Ton Vanson heeft 9 Apr 2013 gereageerd op Welke voeg kan ik het beste gebruiken tussen muur en gemetselde stoep?
Ton Vanson heeft 8 Apr 2013 gereageerd op Lage luchtvochtigheid in een energiezuinige woning, wie heeft een oplossing?
Ton Vanson heeft 4 Apr 2013 gereageerd op Kan er een verandering in het binnenklimaat van een woning optreden na na-isolatie van de vloer?
Ton Vanson heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?
Ton Vanson heeft 5 Nov 2012 gereageerd op Bijgebouw vergunningsvrij bouwen of niet?
Ton Vanson heeft 26 Sept 2012 gereageerd op Op natuursteen vloer vormen zich vlekken, wat kan dit zijn?
Ton Vanson heeft 5 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.