BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ton Wesdijk (18)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik denk dat de getekende oplossing moeilijk controleerbaar op te lossen is. Het vraa…"

Ton Wesdijk heeft 12 Sept 2019 gereageerd op Advies gevraag om koudebrug bij overgang plat dak naar schuin dak aan te pakken.

10 16 Sept 2019
Antwoord van Sander

"De vraagstelling is niet geheel duidelijk. is het voor een appartementengebouw? Ik n…"

Ton Wesdijk heeft 2 Feb 2016 gereageerd op Kanaalplaatvloer: kan het casco van een muur scheuren als geen druklaag wordt toegepast?

19 26 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Wat ik een beetje mis is de situatie van de stijgende zeespiegel. Als er gebouwd gaa…"

Ton Wesdijk heeft 2 Feb 2016 gereageerd op Bebouwing aan de kust, ben jij voor- of tegenstander?

9 2 Feb 2016
Antwoord van Ton Wesdijk

"Ik snap je vraag niet helemaal :)  Een vorstrand impliceerd een niet dragende funder…"

Ton Wesdijk heeft 11 Sept 2013 gereageerd op Wat is de meest simpele en goedkoopste manier van vloer inclusief vorstrand maken?

5 11 Sept 2013
Antwoord van Ton Wesdijk

"Kan ik alles samenvatten in de opmwerking dat we eerst inhoudelijke kennis moeten he…"

Ton Wesdijk heeft 29 Mei 2013 gereageerd op Moeten we ons zorgen maken om de kwaliteit van de volgende generatie bouwkundigen?

25 24 Jun 2013
Antwoord van van den Brink

"Stalen skelet met frame-invulling. Let op brandwerendheid indien nodig (hallenbouw).…"

Ton Wesdijk heeft 18 Mrt 2013 gereageerd op Goedkope bouwmethode gezocht voor klein kantoor. Wat is de beste oplossing?

6 20 Mrt 2013
Antwoord van Renee Petiet

"Wat Jan Bol zegt is zo waar. Er wordt een paar 100 miljoen ingeleverd op de plannen,…"

Ton Wesdijk heeft 21 Feb 2013 gereageerd op Hoe beoordeel jij het concept akkoord voor de woningmarkt?

21 21 Feb 2013
Antwoord van Ton Wesdijk

"Een stalen frame aanbrengen boven de dakpannen die met pootjes op de bouwmuren steun…"

Ton Wesdijk heeft 12 Feb 2013 gereageerd op Hoe kun je zonnepanelen plaatsen zonder de sneeuwbelasting te verlagen?

22 11 Dec 2017
Antwoord van Karstin

"Ik begrijp er uit dat het het dak van de kantine is. Cementplaat neemt condens op en…"

Ton Wesdijk heeft 14 Dec 2012 gereageerd op Condens problemen met als gevolg lekkage bij nieuw gebouwde manage, wie weet raad?

12 14 Dec 2012
Antwoord van Ton Wesdijk

"Ik denk dat het belangrijk is om te weten of het nieuwe metselwerk ingesloten is. Of…"

Ton Wesdijk heeft 2 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+