BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Martijn Potters (13)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ha Brenda, Ik heb verschillende malen te maken gehad met 'lekke' kelders. Elke keer…"

Martijn Potters heeft 26 Jun 2014 gereageerd op ik ben op zoek naar een bedrijf die een bestaande kelder echt goed waterdicht kan krijgen.

18 29 Jun 2014
Antwoord van Peter van den Ende

"Beste John, ik weet er niet het fijne van, maar eerder heb ik zelf de mogelijkheden…"

Martijn Potters heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

"Ah, er komen weer verkiezingen aan, dus laten vooral wat goedbekkende oneliners via…"

Martijn Potters heeft 10 Mrt 2014 gereageerd op Verplicht duurzaam bouwen, must of vooral niet?

14 21 Mrt 2014
Antwoord van jacques serle

"Een soortgelijk probleem doet zich in de timmerindustrie ook voor: http://www.houtbl…"

Martijn Potters heeft 25 Mrt 2013 gereageerd op btw verlaging over arbeid (o.a. ook architecten)

11 26 Mrt 2013
Antwoord van Ron Reijnders

"Nadeel van de regeling is dat er eenvoudig met de btw gefraudeerd kan worden. De ar…"

Martijn Potters heeft 25 Mrt 2013 gereageerd op btw verlaging over arbeid (o.a. ook architecten)

11 26 Mrt 2013
Antwoord van Ron Reijnders

"@Wim: klopt idd, gebalanceerde ventilatie, maar 'duur' is naar mijn idee altijd een…"

Martijn Potters heeft 15 Mrt 2013 gereageerd op Akoestiek, ventilatie en herrie in de tent... tips welkom!

16 18 Mrt 2013
Antwoord van Wim Jacobs

"Beste Wim,  In jou geval lijkt mij de ventilatie de grootste uitdaging. Voor de kozi…"

Martijn Potters heeft 15 Mrt 2013 gereageerd op Akoestiek, ventilatie en herrie in de tent... tips welkom!

16 18 Mrt 2013
Antwoord van Wim Jacobs

"De invloed van natuurlijke elementen kan in kustgebieden behoorlijk heftig zijn. Een…"

Martijn Potters heeft 5 Mrt 2013 gereageerd op Verroeste spouwankers bij appartementsgebouwen aan de kust. Broodje aap of serieus probleem?

12 7 Mrt 2013
Antwoord van Christiaan

"Naast geldende NEN-normen is het aan te bevelen toleranties mbt maatvoering in de ui…"

Martijn Potters heeft 15 Feb 2013 gereageerd op Bestaan er normen voor maatvoering?

13 25 Sept 2019
Antwoord van Rens ten Hagen

"Wanneer de functie van het bouwwerk niet verandert, is dat normaliter niet nodig. M…"

Martijn Potters heeft 14 Feb 2013 gereageerd op Vraag over indieningsvereisten bij uitbreiding woning.

8 14 Feb 2013
Antwoord van Bas van Bussel

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+