BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ruud Speijer (15)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Mijn ervaring is dat de aannemers ook alleen maar transparanter willen gaan werken.…"

Ruud Speijer heeft 5 Jan 2015 gereageerd op Welke rol moet de aannemer hebben in een bouwteam?

7 5 Jan 2015
Antwoord van David Meijer

"Naast een gezond en liefdevol 2014 wens ik een ieder een beter zakelijk nieuw jaar.…"

Ruud Speijer heeft 3 Jan 2014 gereageerd op Waar wil jij het in 2014 over hebben?

12 20 Jan 2014
Antwoord van jacques serle

"Als bouwkostendeskundige kan ik zeggen dat de aanneemsommen van de aannemers de bode…"

Ruud Speijer heeft 6 Jun 2011 gereageerd op Hoge prijs nieuwbouwwoning, veroorzaakt door faalkosten of door teveel bouwregels?

25 9 Jun 2011
Antwoord van Michel Tonino

"Als Bouwkostenadviesbureau vallen wij ook onder het MKB. Wij zijn een klein bureau m…"

Ruud Speijer heeft 24 Sept 2010 gereageerd op Het is slecht gesteld met innovatie in de bouw.

16 28 Sept 2010
Antwoord van Wieringa

"Het valt me op hoe anders ik als klant benaderd wordt in de horeca, in zijn algemeen…"

Ruud Speijer heeft 9 Sept 2010 gereageerd op Hoe transformeren we de bouw tot een klantgerichte sector?

12 9 Sept 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Heren, Afgezien van ruimtelijke ordenings perikelen (herbesteming functie) is het o…"

Ruud Speijer heeft 9 Sept 2010 gereageerd op Behoefte peiling

7 21 Sept 2010
Antwoord van Marijke van Loon

"Gezien het huidige prijsnivo waarop aannemers inschrijven om een project binnen te h…"

Ruud Speijer heeft 3 Aug 2010 gereageerd op Faalkosten bouw lopen op in plaats van terug.

18 19 Dec 2010
Antwoord van Michel Tonino

"Sinds drie jaar werken wij grotendeels digitaal. Dat betekent dat wij onze informati…"

Ruud Speijer heeft 5 Jul 2010 gereageerd op Een overvolle archiefkast met technische tekeningen, hoe lang nog?

5 7 Jul 2010
Antwoord van Hans Lammerts

"Uiterst interessant, temeer omdat ik een toename constateer in de vraag wat een derg…"

Ruud Speijer heeft 7 Mrt 2010 gereageerd op BouwProfs dossier: warmte koude opslag (WKO).

24 8 Jun 2010
Antwoord van Marco Bakker

"Hoezo weerstand tegen innovatie. Er zijn maar een handvol bouwkostenbureau's in nede…"

Ruud Speijer heeft 14 Jan 2010 gereageerd op Hoe kijken bouwprofs aan tegen innovatie?

24 31 Jan 2010
Antwoord van Andre Letsch

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+