BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Rinus Haarman (58)

Discussies waarop is gereageerd (55) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ja alles heeft te maken met de druk op de vloer en de vochtigheid hiervan, ik zou ze…"

Rinus Haarman heeft 13 Jun 2019 gereageerd op Hoe isoleer je het beste een betonnen vloer die op zand gestort wordt?

7 19 Jun 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Schlüter®-BEKOTEC-EN 23 F Toepassing en functie Schlüter®-BEKOTEC is de betrouwbare…"

Rinus Haarman heeft 8 Sept 2015 gereageerd op Alternatief (onder)vloersysteem gezocht voor zwaluwstaartvloer.

11 8 Sept 2015
Antwoord van Rinus Haarman

"geeft eurocol hier dan ook garantie op als het is verwerkt door een bedrijf waar jul…"

Rinus Haarman heeft 7 Sept 2015 gereageerd op Alternatief (onder)vloersysteem gezocht voor zwaluwstaartvloer.

11 8 Sept 2015
Antwoord van Rinus Haarman

"http://www.bekotec-therm.nl/2112.aspx  Kijk hier eens dan, je hoeft het niet te gebr…"

Rinus Haarman heeft 4 Sept 2015 gereageerd op Alternatief (onder)vloersysteem gezocht voor zwaluwstaartvloer.

11 8 Sept 2015
Antwoord van Rinus Haarman

"Marianne Ik wil je even dit vertellen, neem een goed iemand in de handen, die je adv…"

Rinus Haarman heeft 11 Nov 2014 gereageerd op Hoe isoleer ik het beste een muur aan de buitenzijde als deze gelegen is op het noord westen?

7 14 Nov 2014
Antwoord van Pim Halkes

"We kunnen ze alles leren met de nieuwste versie, maar er zijn ook veel bedrijven die…"

Rinus Haarman heeft 5 Nov 2014 gereageerd op Studenten de juiste tools geven om mee te werken is de basis van Lean.

14 14 Nov 2014
Antwoord van Rogier Wolf

"Ik denk dat je eens moet gaan informeren bij deze liften leverancier, deze mensen zi…"

Rinus Haarman heeft 10 Sept 2014 gereageerd op Idee gezocht om gehandicapten lift op of in bestaande spiltrap aan te brengen.

11 10 Sept 2014
Antwoord van rené kuin

"Beste Cock Mijn vraag is wil je zelf veel doen  Welke materialen wil je graag hebben…"

Rinus Haarman heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Laat ik even duidelijk zijn hier op, ten eerste heeft de fabrikant verwerking voorsc…"

Rinus Haarman heeft 21 Mrt 2014 gereageerd op Wie is aansprakelijk voor schade, uitvoerend bedrijf of leverancier?

22 31 Mrt 2016
Antwoord van Gertjan Schaap

"Ben zelf bezig met woningen voor ouderen waar je op je terras snel een aanbouw kan m…"

Rinus Haarman heeft 22 Jan 2014 gereageerd op Hoe gaan we straks bouwtechnisch met onze ouderen om?

22 13 Nov 2017
Antwoord van Gerold Meenhuis

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+