BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Marcel van Mierlo (23)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Philip, ik weet niet hoever je out of the box wilt, maar misschien moet je eens naar…"

Marcel van Mierlo heeft 24 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?

19 30 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"40.000 gerecyclede flessen Nog een geslaagd voorbeeld! Marcel van Mierlo"

Marcel van Mierlo heeft 10 Mei 2013 gereageerd op BouwProfs Dossier: Earthships, wie heeft kennis / ervaringen?

3 10 Mei 2013
Antwoord van Marcel van Mierlo

"Kijk eens op Naturalhomes en binnenkort een blog op Leven in tuinen "

Marcel van Mierlo heeft 4 Mei 2013 gereageerd op BouwProfs Dossier: Earthships, wie heeft kennis / ervaringen?

3 10 Mei 2013
Antwoord van Marcel van Mierlo

"Aangezien meer dan 90 % van de nederlanders in stedelijke gebieden woont, lijkt de s…"

Marcel van Mierlo heeft 10 Apr 2013 gereageerd op Hoe belangrijk zijn steden in de transitie naar een duurzame samenleving?

8 17 Apr 2013
Antwoord van Andre Letsch

"Beste Raymond, Een vergelijkbare vraag is in november (start op de 13de) op bouwprof…"

Marcel van Mierlo heeft 5 Feb 2013 gereageerd op Wat heeft eigenlijk voorrang? Het Bouwbesluit of het Bestemmingsplan?

19 6 Feb 2013
Antwoord van Alphonse Hanlo

"Gudule ik zit helemaal op jouw lijn: Geen donaties of fondsen, geen extra overheidsi…"

Marcel van Mierlo heeft 4 Feb 2013 gereageerd op Ben jij voorstander van een tijdelijk stimuleringsfonds voor de bouw?

17 7 Apr 2013
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Als geboren Hagenees ben ik opgegroeid met de pier en heb nog redelijk recent een be…"

Marcel van Mierlo heeft 16 Jan 2013 gereageerd op De Scheveningse Pier: slopen of opknappen?

10 17 Jan 2013
Antwoord van Jurjen Bolsenbroek

"Ik wens alle bouwcollega's de moed en innerlijke kracht toe om 2013 volledig onbevan…"

Marcel van Mierlo heeft 2 Jan 2013 gereageerd op Wat wens jij de bouw toe voor 2013?

8 2 Jan 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

"Ingegeven door demografische ontwikkelingen (vaker werken van huis uit, langer thuis…"

Marcel van Mierlo heeft 28 Dec 2012 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Marcel, Je hebt m.i. al goede tips gekregen, wellicht kan ik je nog inspireren met e…"

Marcel van Mierlo heeft 5 Nov 2012 gereageerd op Bijgebouw vergunningsvrij bouwen of niet?

10 7 Nov 2012
Antwoord van René M. Verschuur

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+