BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Marcel Abeling (16)

Discussies waarop is gereageerd (16) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Remko, Ik zie het toch wat anders. Ik bekijk het dan ook weliswaar door een an…"

Marcel Abeling heeft 14 Dec 2015 gereageerd op Hoe logisch is het dat de aannemer zijn eigen werk controleert?

7 17 Dec 2015
Antwoord van Louis Tolsma

"Ik heb deze situatie eerder meegemaakt. Er wordt een nieuwe vloer en dak gemaakt, di…"

Marcel Abeling heeft 19 Aug 2015 gereageerd op In hoeverre is er een vergunningsplicht om een woning na een brand te herbouwen?

7 19 Aug 2015
Antwoord van Gertjan van Meurs

"Vocht en condens is een lastig fenomeen. Eén ding is zeker, condens ontstaat tegen k…"

Marcel Abeling heeft 3 Feb 2015 gereageerd op Hoe bestrijd ik condens vorming in een geïsoleerde loods?

15 4 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"Gezien de situatie in de bouw, lijkt de 6% regeling (voor architecten) positief nieu…"

Marcel Abeling heeft 4 Mrt 2013 gereageerd op Verlaging BTW architecten naar 6% MITS zij tevens de renovatie begeleiden...

17 22 Mei 2013
Antwoord van Sjoerd Laheij

"Beste Heer/mevr. Wat U omschrijft is zeer tegenstrijdig. Het is alles potdicht houd…"

Marcel Abeling heeft 27 Feb 2013 gereageerd op Vocht uit houten wanden na lekkage

8 28 Feb 2013
Antwoord van Robert Rijsbergen

"Inderdaad hoort een ventilatieberekening en een daglichtberekening tot de indienings…"

Marcel Abeling heeft 14 Feb 2013 gereageerd op Vraag over indieningsvereisten bij uitbreiding woning.

8 14 Feb 2013
Antwoord van Bas van Bussel

"Beste Esteban,   Het antwoord is zo simpel, je hebt het antwoord zelf al gegeven. He…"

Marcel Abeling heeft 17 Dec 2012 gereageerd op W-installatie eigen woning, wie kan mij verder helpen

12 3 Jan 2013
Antwoord van Harrie Lieverse

"Beste Martien, Ik heb nadat ik mij in de materie verdiept heb, een aantal keer folie…"

Marcel Abeling heeft 17 Okt 2012 gereageerd op Wie heeft ervaring opgedaan met isolatiefolies?

17 18 Nov 2015
Antwoord van peter den Uijl

"Ik neem aan, dat er niemand het metselwerk eerder gezien heeft. Zo ja, en hier niets…"

Marcel Abeling heeft 2 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"Je zou de onderdorpel van het vaste raam aan de achter/onderzijde tot halve hoogte k…"

Marcel Abeling heeft 16 Aug 2012 gereageerd op schuifraam in monumentaal pand

22 20 Aug 2012
Antwoord van Wout Krijnen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+