BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jan Fieten (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Er zijn al veel namen genoemd, maar wellicht kun je contact opnemen met Carl-peter G…"

Jan Fieten heeft 15 Aug 2012 gereageerd op Gezocht: adviseur/adviesbureau die een energiemaatwerkadvies kan doen bij een woning in het historische stadje Bronkhorst.

56 13 Feb 2014
Antwoord van Costja Gontscharoff

"Het doorhangen van de vloer hef je niet op door de onderliggende ruimte te vullen me…"

Jan Fieten heeft 2 Mrt 2012 gereageerd op Opvullen kruipruimte met schuimbeton

15 4 Mei 2020
Antwoord van Aldrik Bakker

"Waarom geen kunststof? Laag energieverbruik, hoge isolatiewaarde, onderhoudsarm en r…"

Jan Fieten heeft 6 Jan 2012 gereageerd op Dilemma : kozijnen van hout of aluminium in een kantoor gebouw, wat heeft de voorkeur binnen BREAAM-NL?

24 18 Mrt 2012
Antwoord van jacques serle

"Ik zou persoonlijk ook kiezen voor een inheemse en onbehandelde houtsoort als Lariks…"

Jan Fieten heeft 30 Mei 2011 gereageerd op Welke houtsoort te gebruiken voor open houten gevel die weinig onderhoud behoeft?

23 28 Mrt 2013
Antwoord van Tom Bartels

"de 1e drukken van Jellema? Ik moet er ergens in de berging nog 1 hebben liggen."

Jan Fieten heeft 3 Mrt 2011 gereageerd op jaren '20 kozijndetailleringen

8 3 Mrt 2011
Antwoord van Jan Fieten

"Dennis,   hier is een pasklare oplossing voor: De Rockfon Soundstop Barrrièreschotte…"

Jan Fieten heeft 2 Mrt 2011 gereageerd op Verbeteren geluidisolatie tussen ruimten, oplossing zoeken in de wand of het plafond?

9 9 Mrt 2011
Antwoord van Aldrik Bakker

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+